Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@11:30:23 GMT

بالگرد اورژانس هوایی در طبس مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۵۸۴

بالگرد اورژانس هوایی در طبس مستقر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری طبس اظهار کرد: با توجه به وسعت شهرستان، استقرار بالگرد در طبس موضوعی جدی است و با جدیت هم دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به جهت تکمیل آشیانه بالگرد، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا انتهای سال و حدود ۳ میلیارد تومان نیز تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ اعتبار می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ قرارداد جدیدی با شرکت‌های هلیکوپتری ایران تنظیم شده که کمک می‌کند تا بالگرد اورژانس در اولین فرصت در این منطقه حضور یابد.

استاندار خراسان جنوبی از تخصیص مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به پروژه بیمارستان دوم خبر داد و تأکید کرد: برای موضوع انتقال آب هم جلسات متعددی در تهران انجام شده که نتایج خوبی هم به همراه داشته است و طی یکی دو سال آینده، اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

قناعت، از تکلیف واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی گفت و متذکر شد: تمام حساب‌های معادن باید از خارج استان منتقل شود تا منافع آن در اختیار توسعه خراسان جنوبی هزینه شود.

وی، طبس را تنها شهرستان استان خواند که از ظرفیت راه آهن و فرودگاه برخوردار است و گفت: ما باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقا شهرستان و استان منفعت ببریم.

استاندار خراسان جنوبی به دیگر پتانسیل‌های شهرستان طبس اشاره کرد و تصریح کرد: معادن زغال سنگ از مهمترین مزیت‌های منطقه است.

قناعت با تأکید بر اینکه طبس، شهر علما و اندیشمندان بزرگ است، اظهار داشت: در این منطقه بود که دماغ آمریکا در ۵ اردیبهشت ۵۹ به خاک مالیده شد.

وی تأکید کرد: برای رفع برخی مشکلات شهرستان که در سفر امروز مورد بررسی قرار گرفت، تصمیمات خوبی اتخاذ شده که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرهای خوبی در زمینه حل مشکلات معیشتی در راه است

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با وجود فضای مثبت حاکم بر کشور و هماهنگی بین سه قوه، خبرهای خوبی در راه است.

قناعت بیان کرد: با شرایط به وجود آمده، قطعاً در آینده نزدیک، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه حل مشکلات کشور و مسائل معیشتی مردم خواهیم بود.

وی تأکید کرد: با کار تیمی و برنامه‌ریزی درست، تمام مشکلات حل خواهند شد.

استاندار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تأکید ایشان بر اینکه پشتوانه‌های مردمی، رمز شکست ناپذیری نظام و انقلاب است، گفت: همین پشتوانه مردمی است که سبب شده نظام در مقابل تمام تهدیدها و فشارها و هجمه‌های دشمنان روی پای خود بایستد.

قناعت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، گفتمان جدیدی را با تأکید بر معنویت پایه‌ریزی کرد، تصریح نمود: ۴۲ سال است که به خاطر این گفتمان، هزینه می‌پردازیم و مثلث استکبار آمریکا، اسرائیل و انگلیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا این تفکر نو شکست بخورد اما با وجود پشتوانه‌های مردمی موفق نمی‌شوند.

وی تأکید کرد: قطار انقلاب در حرکت است و ما باید حواسمان باشد که از این قطار پیاده نشویم.

تغییرات باید با تدبیر و با حفظ شأنیت افراد صورت گیرد

به گفته وی؛ ارتباط بی دغدغه و راحت مردم با مسئولان، نشانه‌ای از همین پشتوانه‌های مردمی است.

استاندار خراسان جنوبی به نقش مدیران در رفع مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: حضور مدیران کارآمد، ولایی، پرکار و کم هزینه می‌توان شاهد تحول بود.

قناعت، تغییرات مدیریتی را طبیعی عنوان کرد و اظهار داشت: تغییرات باعث انگیزه و نشاط خواهد شد و در این مهم باید با تدبیر و با حفظ شأنیت افراد صورت گیرد.

کد خبر 5399081

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی جواد قناعت طبس ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا قاسم سلیمانی عکس استانها مراسم تودیع و معارفه واکسن کرونا دهه فجر استانداری کرمانشاه سیستان و بلوچستان استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان دوازدهم اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه‌ی حضرت معصومه (س) روستای دارایی خرم آباد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌ی آموزش و پرورش تأکید و سرمایه گذاری ویژه دارد.
ابوطالب شفقت تعلیم و تربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش و پرورش جبران شود.
استاندار اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزه‌ی آموزش و پرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.
شفقت با اشاره به شهید مطهری به عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیره‌ی شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش آموزان آموزش بدهند.
۳۲۰ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۹۸۳ مدرسه در سطح لرستان تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور