Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرملین امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، روسای جمهور روسیه و قزاقستان در تماسی تلفنی درباره مسائل مربوط به آغاز روند خروج نیروهای سازمان پیمان امنیت جمعی از قزاقستان صحبت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین در بیانیه‌ای گفت: در تماس تلفنی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و قاسم جومارت توکایف، همتای قزاقستانی‌اش مسائل مربوط به آغاز خروج هماهنگ شده نیروهای سازمان پیمان امنیت جمعی از خاک قزاقستان به بحث گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توکایف همچنین از پوتین به خاطر کمک‌های روسیه در این زمینه تشکر کرد.

بعلاوه، توکایف برنامه‌های مربوط به احیای نظم در قزاقستان را به اطلاع پوتین رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پوتين قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

شورای امنیت سازمان ملل قرار است به درخواست الجزائر در خصوص کشف گور‌های دسته‌جمعی در روز سه شنبه تشمیل جلسه دهد.

الجزایر از دی ماه سال گذشته برای یک دوره ۲ ساله به عضویت غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل در آمده است.

واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد نیز خواستار تحقیقات مستقل بین المللی در مورد کشف اخیر گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شد.

پیش از این، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز، خواستار اجازه فوری به بازرسان بین‌المللی برای بازدید از گور‌های دسته جمعی در نوار غزه شده بود.

به گفته سازمان امدادرسانی غزه تاکنون ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در مناطق مختلف غزه به خصوص در محوطه بیمارستان الناصر در خان یونس کشف شده است.

به گفته این سازمان، تعدادی از شهدا با دستان بسته به شهادت رسیده که نشان از اعدام میدانی آن‌ها دارد. همچنین شواهدی از زنده به گور کردن تعدادی از شهدا نیز به دست آمده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه