Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شایان مصلح پس از تساوی گل گهر و ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی پرفشاری بود و این انتظار را هم داشتیم. کیفیت زمین فولادشهر قبلا خوب بود، اما نمی‌دانم چرا امروز بد بود. تمام بدنم زخم شد، آنقدر که زمین خوردم. پا گیر می‌کرد و نزدیک بود یکی دو بار مچ پای خودم و همچنین یکی دو بازیکن ذوب آهن در برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مسئولان به وضعیت زمین رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: بازی خیلی خوبی بود. 7-6 بازیکنمان را نداشتیم، تبریزی و عاشوری هم که وارد زمین شدند واقعا حالشان بد بود. سرماخوردگی به جان تیم ما افتاده است. ان‌شاءالله همه خوب شوند و به زودی برگردند. انتظار بازی سخت را داشتیم، نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم، متأسفانه به تیرک هم زدیم، یکی دو توپ خیلی خوب را از دست دادیم، اما ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد اینکه نیم فصل دوم را چطور می‌بیند، گفت: تیم ما در نیم فصل اول بسیار خوب بود. اگر 7 امتیاز کم نمی‌شد حتی می‌توانستیم برای قهرمانی نیم فصل بجنگیم، الان هم اگر برگردد با اینکه دو سه بازی طول کشید تا روحیه بچه‌ها برگردد، اتفاق خوبی است. مقابل سپاهان یک بازی پرفشار را بردیم، یا مقابل پیکان و استقلال، سه بازی واقعا سخت را پشت سر گذاشتیم. با تیم‌هایی که بالای جدول هستند بازی کردیم، اما متأسفانه 7 امتیازی که کم شد روحیه بچه‌ها را خراب کرد. منتظریم تا ان‌شاءالله این 7 امتیاز برگردد تا بتوانیم دوباره به کورس صدر جدول برگردیم.

مصلح افزود: تیم بسیار خوبی داریم، امیدوارم در نیم فصل دوم بازیکنانی که تازه آمده‌اند مانند کی‌روش و حسن یا همان اریک، ان‌شاءالله مشکل او هم حل و بتواند به ما اضافه شود. او بازیکن بسیار باکیفیتی است. امیدوارم نیم فصل خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران گل گهر شایان مصلح ذوب آهن اریک باگناما ان شاءالله نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زهرا عبداللهی با اشاره به اینکه احتمال بروز بیماری‌های تنفسی همچون سرماخوردگی در فصل پاییز افزایش می‌یابد، گفت: به لحاظ تغذیه‌ای برای جلوگیری از بروز چنین بیماری‌هایی توصیه می‌کنیم منابع تغذیه‌ای حاوی ویتامین C بیشتر مصرف شود.

وی با بیان اینکه ویتامین C در همه سبزیجات و میوه‌های تازه وجود دارد، اظهار کرد: بعضی از میوه‌ها مانند مرکبات، ویتامین C بیشتری دارند، ولی معنایش این نیست که مابقی میوه‌ها و سبزیجات فاقد ویتامین C هستند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف روزانه سبزی‌ها و میوه‌ها، ویتامین C مورد نیاز بدن تامین می‌شود، تصریح کرد: به دنبال مصرف میوه‌ها و تامین ویتامین C، سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می‌شود و تاحدودی از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. در صورت ابتلا به سرماخوردگی و بیماری‌های تنفسی، مصرف مایعات و بویژه مایعات و غذا‌های گرم به بهبود مبتلایان کمک می‌کند.

عبداللهی ادامه داد: نیازی به خرید قرص ویتامین C نیست، ویتامین C باید به طور طبیعی از رژیم غذایی تامین شود که در همه سبزیجات و میوه‌های تازه و خام وجود دارد. میزان ویتامین C در میوه و سبزی پخته شده کاهش می‌یابد. توجه کنید که رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه، سیستم ایمنی بدن را نسبت به بیماری‌ها مقاوم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!