Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نحوه چگونگی انتخاب نفر اعزامی وزن ۵۷ کیلوگرم به مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه رضا اطری فینالیست وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، صبح امروز به سر وزن قانونی نرسید و حضور در فینال این مسابقات را از دست داد، کادر فنی تصمیم خود را در مورد اعزام نفر برتر این وزن به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی برنده دیدار فینال رقابت های قهرمانی کشور، راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و به دلیل اینکه در این وزن فینالی برگزار نشده، باید با برگزاری یک مسابقه چرخه ی انتخابی تیم ملی به درستی اجرا شود.

آقای رضا مؤمنی از مازندران به عنوان نفر اول این مسابقات شناخته می شود و امتیاز وی در جدول لحاظ می‌شود.

برنده آقایان علی خرم دل و از تهران و احمد محمدنژاد جوان از خراسان رضوی به عنوان بازنده های رضا اطری که در دیدار رده بندی حضور دارند، به عنوان نماینده برتر کشتی گیران بالای جدول با رضا مؤمنی کشتی خواهد گرفت و برنده این کشتی نفر اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان خواهد بود.

دیدار فوق امشب (پنجشنبه) و پس از برگزاری رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست، بین دیدارهای نیمه نهایی پنج وزن دوم برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری