Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن نامی روز پنجشنبه در حاشیه مجمع خیرین سلامت استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: مجمع خیرین سلامت از سال ۱۳۸۸ و پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرد و افراد خیّر این مجمع تا کنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان هزینه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در ۱۶ شهرستان استان تهران نیز خیرین سلامت اقدامات مؤثری را در تأمین نیازهای درمانی انجام داده‌اند تا منویات رهبر معظم انقلاب در همراهی مردم با دولت در دسترسی آحاد جامعه به امکانات بهداشتی و درمانی محقق شود.
رئیس هیات‌مدیره مجمع خیرین استان تهران افزود: خیرین حوزه سلامت استان تهران تلاش دارند تا کمک‌های خود را برای شهرستان‌هایی نظیر پاکدشت، بهارستان، اسلامشهر، شهریار و فیروزکوه که از تجهیزات و امکانات کمتری  برخوردار هستند، برای ساخت درمانگاه و بیمارستان هزینه کنند.
نامی تاکید کرد: اساس کار مجمع خیرین سلامت، حرکت در مسیر طرح‌های وزارت بهداشت است چرا که اگر مرکز درمانی نیز احداث شود، باید توسط سه دانشگاه شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران تجهیز و کادر درمان آن تامین شود بنابراین مراکز درمانی بر اساس آمایش بهداشت و درمان استان و در نظر گرفتن نیازهای مردم احداث می‌شود.
رئیس هیات‌مدیره مجمع خیرین استان تهران تصریح کرد: برخی بیمارستان‌های تهران نظیر بیمارستان مهدیه، حضرت فاطمه(س) و شهدای یافت‌آباد نیز با محرومیت مواجه هستند که تلاش می‌شود با کمک خیرین حوزه سلامت، نیاز این بیمارستان‌ها تأمین شود.

برچسب‌ها دانشگاه شهید بهشتی ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پاکدشت خیرین سلامت استان تهران مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • توصیه‌هایی برای مقابله با بیماری آسم
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • خواص درمانی آب سیب زمینی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان