Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:15:19 GMT

دو بازیکن سپاهان بازی با مس را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۸۱۱

محرم نویدکیا با محرومیت دو بازیکن اصلی خود در مصاف هفته اول نیم فصل دوم مواجه شده و کار سختی در رفسنجان پیش رو خواه  داشت.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که تصور می‌شد دیدار هفته چهاردهم طلایی پوشان اصفهانی در اراک سخت و پیچیده پیش رفت و در شرایطی که سپاهان تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز مسابقه داشت و بازیکنان این تیم برای پیروزی به آب و آتش زدند، تساوی بدون گل بر بازی حاکم شد تا  سپاهان در پایان نیم فصل اول مسابقات نتواند امتیازاتش را از 29 بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


اما نکته نگران کننده دیگر برای محرم نویدکیا و کارت فنی سپاهان چهار کارته شدن سروش رفیعی و امید نورافکن در ورزشگاه امام خمینی اراک است که سبب می شود سپاهان در دیدار هفته اول دور برگشت مسابقات برابر مس که در رفسنجان برگزار خواهد شد، با غیب سه بازیکن کلیدی خود روبرو شود.


پیش از این گئورگی گولسیانی و محمدرضا حسینی با دریافت چهارمین کارت زرد یک دیدار را از دست داده بودند و حالا نورافکن و احمدزاده به عنوان دو بازوی دفاعی و هجومی تیم در سمت چپ نیز با سرنوشت مشابهی مواجه شده اند و باید در تاریخ دوم بهمن ماه که طلایی پوشان اصفهانی دیدار سرنوشت سازی را برابر شاگردان ربیعی پیش رو دارند، چه نتیجه ای‌ به دست خواهد آمد و نویدکیا از چه بازیکنانی برای پر کردن جای نورافکن و رفیعی استفاده می کند.


با این وصف البته شانس داود رجبی برای پر کردن جای نورافکن بیشتر است و در میانه زمین هم به نظر می رسد جلال علی محمدی جایگزین سروش رفیعی شود.

 

 

 

امید نورافکن فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی فرشاد احمدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امید نورافکن فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس