Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حاجی‌آباد مردم بسیار شریف و بزرگواری دارد؛ اینجا قطب کشاورزی و دامداری در استان هرمزگان است و نخلستان‌های پیارم که جز بهترین خرماهاست اینجا در این شهر وجود دارند.

وی با تاکید بر اینکه حاجی‌آباد قطب تولید محصولات کشاورزی است افزود: حجم تولید محصولات کشاورزی در اینجا سطح خوبی دارد و باید به حوزه دامداری و کشاورزی توجهات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: این منطقه دارای معادن متعددی است و کسانی که در آنجا سرمایه‌گذاری کردند بسیار مبتکرانه و خلاقانه عمل کرده‌اند؛ بسیاری از ظرفیت‌های موجود اگر مورد توجه قرار گیرد می‌تواند در سطح کشور زبانزد باشد.

وحیدی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی جزو شعارهای اصلی دولت است که همه در تلاش هستیم تا این وعده تحقق یابد، حضور استانی رئیس جمهور به معنای بازدید میدانی از مناطق و فهم درست از محرومیت‌هاست و از مهم‌ترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت که در گوشه گوشه استان سرکشی و بازدید می‌کنند رفع محرومیت از هرمزگان است.

وزیر کشور ادامه داد: در بحث بازدیدهای میدانی انجام شده بنده با مسئولین ذی‌ربط گفت و گو کردم و برای حل مشکلات گلخانه‌داران و کشاورزان نیز رایزنی خواهم کرد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کشور دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶