Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه اولویت اول دولت سیزدهم پس از استقرار، مدیریت کرونا و دومین اولویت نیز ذخیره‌سازی کالاهای اساسی بود، اظهار کرد: باوجودآنکه در شرایط بدی کشور را تحویل گرفته بودیم اما هم‌اکنون وضعیت مناسبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به مشکلات استان در بخش‌های مختلف، گفت: که طبق رویکرد دولت مردمی سیزدهم و قولی که به مردم داده‌ایم، نهایت تلاش خود را برای رفع کاستی‌ها به کار می‌بندیم.
 
 عباسی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان گیلان افزود: پروژه‌هایی همچون راه‌آهن گیلان که اتصال‌دهنده کریدور شمال جنوب است و تکمیل آن برای رونق تجارت با همسایگان از اهمیت بسیاری برخوردار و مورد تأکید رئیس‌جمهوری بوده باقی‌مانده آزادراه رشت - قزوین نیز به دلیل گردشگر پذیر بودن استان پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود.

عباسی همچنین خواستار حمایت از چای و چای‌کاران استان شد و گفت: چای، کالایی استراتژیک برای گیلان است و بخش قابل‌ملاحظه‌ای از کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.
 
استاندار گیلان از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خواست در صورت امکان در برنامه هفتم، بودجه پسماند استان‌های شمالی را بیشتر از زمان حاضر در نظر بگیرند تا بتوانیم از این بحران خارج شویم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: اسدالله عباسی استاندار گیلان کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس پسماند گیلان گ کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر

دریافت 14 MB کد خبر 6099796

دیگر خبرها

  • حضور استاندار گیلان در تحریریه خبرگزاری مهر
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس