Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تنیس روی میز بین المللی آلمان با حذف تیم دونفره ایران و امیرحسین هدایی و صعود امین احمدیان در مرحله یک شانزدهم نهایی پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات تنیس روی بین المللی آلمان که با نام فیدر دوسلدورف از روز گذشته آغاز شد.

  در رقابتهای انفرادی فیدر دوسلدورف آلمان امیرحسین هدایی در مصاف نزدیک با نماینده آلمان با حساب ۴ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هدایی که در دو گیم اول با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت در گیم سوم ۱۱ بر ۹، در گیم چهارم ۱۱ بر ۶ و در گیم پنجم ۱۱ بر ۹ مغلوب شد. نماینده کشورمان در گیم ششم موفق شد به برتری ۱۶ بر ۱۴ دست یابد اما در پایان حریف آلمانی با حساب ۱۱ بر ۹ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله بعد شد.   تیم دونفره امین احمدیان و امیرحسین هدایی در مصاف با تیم اتریش با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. تیم دونفره امین احمدیان و امیر حسین هدایی در مصاف با تیم اتریش متشکل از الکساندر چن و دیوید سرداراوگلو با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و از دور رقابتهای دونفره wtt فیدر آلمان کنار رفتند. در این بازی علیرغم اینکه تیم ایران در گیم اول با حساب ۱۱ بر ۵ به برتری دست یافت اما در دیگر گیم ها ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۴ و ۱۵ بر ۱۳ پذیرای شکست شدند و از حضور در ادامه مسابقات بازماندند.   در بخش انفرادی مسابقات و در جدول رقابتهای ۶۴ نفره بازیهای فیدر آلمان، امین احمدیان از ایران در تقابل با نوید شمس دیگر نماینده کشورمان به برتری ۴ بر ۱ دست یافت. احمدیان با برتری ۱۱ بر ۸ در گیم های اول و دوم، ۱۱ بر ۲ در گیم سوم و ۱۱ بر ۷ در گیم پنجم به پیروزی دست یافت و تنها در گیم چهارم شمس موفق شد ۱۱ بر ۹ به برتری دست یابد.   احمدیان در ادامه در در مرحله یک شانزدهم رقابتهای انفرادی wtt فیدر دوسلدورف آلمان، در مصاف با حریفی از کشور میزبان با حساب ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت. احمدیان در گیم اول ۱۱ بر ۸، در گیم سوم ۱۲ بر ۱۰، گیم چهارم ۱۱ بر ۶ و در گیم پنجم ۱۱ بر ۵ به پیروز از زمین خارج شد و تنها در گیم دوم با حساب ۱۱ بر ۸ نتیجه را به حریف آلمانی خود واگذار کرد. حریف احمدیان در مرحله ۱/۸ پایانی آلبرتو مینو با رتبه بندی ۷۶ از اکوادور خواهد بود.   رقابت های فیدر آلمان از ۱۲ تا ۱۵ ژانویه در دوسلدورف در جریان است و با حذف نوید شمس و امیرحسین هدایی، امین احمدیان تنها ورزشکار باقی مانده در رقابت ها خواهد بود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امیرحسین هدایی امین احمدیان تیم دونفره مغلوب شد دست یافت ۱۱ بر ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد