Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات مشترک یگان پهپادی و موشکی این کشور علیه مزدوران امارات در استان شبوه خبر داد که در اثر آن‌، شمار زیادی کشته یا زخمی شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات پهپاد و موشکی علیه شبه نظامیان وابسته به امارات (العمالقه) در استان شبوه یمن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پنجشنبه شب در حساب توییتری خود نوشت که یگان موشکی و پهپادی ارتش یمن ظهر امروز پنجشنبه یک عملیات تهاجمی علیه تجمعات گسترده داعش و نیروهای مذور امارات در شبوه انجام داده است.

به گفته وی این عملیات حین تجمع تروریست‌ها و عناصر مزدور امارات برای تلاش برای پیشروی به سمت نیروهای ارتش یمن در شهرستان عین (غرب شبوه) صورت گرفته و عملیات دقیق بوده است.

سریع گفت که در این عملیات تلافی جویانه، شمار زیادی از عناصر وابسته به امارات کشته یا زخمی شده و شوک و ترس زیادی به این نیروها وارد شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت که ائتلاف سعودی اماراتی طی امروز، 43 نوبت مناطق زیادی را بمباران کرده است که اکثر این مناطق در استان‌های مأرب و شبوه قرار دارد.

شلیک موشک‌های بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستانسخنگوی ارتش یمن: عواقب تشدید تجاوزات امارات برای آن بسیار سنگین استارتش یمن از سرنگونی پهپاد امارات خبر داد+فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اخبار یمن اخبار امارات اخبار یمن ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

 حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

به گزارش تسنیم، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی