Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:50:17 GMT

شلیک راکت به سمت سفارت آمریکا در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۳۲۸۵

شلیک راکت به سمت سفارت آمریکا در بغداد

رسانه‌های عراقی پنجشنبه شب از فعال شدن سامانه دفاعی سفارت آمریکا در بغداد به دنبال شلیک چند راکت به سمت این سفارت خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع و رسانه‌های عراقی پنجشنبه از شنیده شدن صدای انفجار و فعال شدن سامانه دفاعی سفارت آمریکا در منطقه الخضراء بغداد، پایتخت عراق خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش‌ها، سامانه پدافندی سی‌رم سفارت آمریکا به سمت اهدافی در آسمان شلیک کرده است. کانال خبری «صابرین» فیلمی منتشر کرده و نوشته است که این سامانه چند بار فعال شده است و حمله راکتی ناشناس بوده است.

شلیک ممتد این سامانه باعث شده است که ترکش گلوله‌های آن در مناطق الجادریه، الکراده و القادسیه سقوط کرده و باعث وارد آمدن خسارت به برخی از ساکنان این محلات شود.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که حداقل سه راکت به سمت سفارت آمریکا در بغداد شلیک شده است.

برخی منابع عراقی گفته‌اند که هدف راکت‌ها، پایگاه نظامیان آمریکا  موسوم به پایگاه سوم التوحیده بوده است که در سفارت آمریکا قرار دارد. همزمان با شلیک این راکت‌ها، تدابیر امنیتی در اطراف سفارت بیشتر شده است.

کاروان لجستیک آمریکا در عراق هدف قرار گرفترئیس پارلمان عراق رسما برای سفر به آمریکا دعوت شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافت تهران از پاریس بهتر است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم بیش از ۸۰۰ پاکبان شهر تهران همزمان با گرامیداشت روز کارگر در مجتمع ملاصدرا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی گفت: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که تماس‌ها برای گلایه‌ها کمتر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران