Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در این قرارگاه عملیاتی مشکلات تامین آب شرب ساکنان مرکز استان به ویژه خط انتقال آب در سد گاوشان بررسی می‌شود.

 اکنون با خشک شدن تعدادی از چاه‌های عمیق تامین آب شرب شهر کرمانشاه از جمله در منطقه بلوار تاق‌بستان و جاده کامیاران با مشکل تامین آب روبه رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون به منظور تامین آب شرب مورد نیاز شهر کرمانشاه تکمیل خط لوله انتقال آب از سد گاوشان مد نظر است که به صورت ویژه در حال پیگیری است.

هزار و ۱۱۵ تا هزار و ۲۵۰ لیتر در ثانیه آب سد گاوشان وارد شبکه تامین آب شهر کرمانشاه می‌شود که پس از تکمیل پروژه این میزان به ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از مشکلات پیش روی پروژه شکستگی خط لوله انتقال توسط کشاورزان در طول مسیر و برداشت غیر قانونی از آن است و نمایندگان دستگاه قضایی نیز در قرارگاه ویژه تامین آب شرب شهر کرمانشاه به منظور برخورد با متخلفان حضور دارند.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بنابراین است که به صورت ویژه به موضوع تعرض به خط لوله انتقال آب شهر کرمانشاه رسیدگی شود.

قرارگاه یاد شده قرار است که تمام مشکلات فنی پیش روی پروژه را برطرف کند و تا پیش از تابستان سال آینده به صورت کامل افتتاح شود و جلسات این قرارگاه هر هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آب شرب خشکسالی شهر کرمانشاه تامین آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.

محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)