Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز پنجشنبه از محله‌های محروم و کم برخوردار جزیره هرمز وواقع در استان هرمزگان به طور سر زده دیدن کرد.

به گزارش ایران آنلاین ،انسیه خزعلی در این بازدید با اهالی منطقه گفت و گو کرد و مسائل و مشکلات مردم منطقه که بیشتر در حوزه زمین و مسکن بود را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعم مشکلاتی که هرمزنشینان در بازدید معاون رییس جمهور عنوان کردند در بحث بهداشت و درمان، نبود دستگاه سونوگرافی و دیالیز و بخش زنان در مراکز بهداشتی و همچنین زمین، مسکن و اشتغال بود.

خزعلی که به همراه رییس جمهور و ۱۷ تن از وزرا و جمعی از مدیران از روز پنجشنبه میهمان مردم هرمزگان است، در بدو ورود به جزیره هرمز پس از گفت‌وگو با دستفروشان حاضر در اسکله و بررسی مشکلات شان به مرکز صنایع دستی جزیره رفته و با زنان هنرمند و کارآفرین به گفت‌وگو نشست.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه این سفر کوتاه از تنها کارگاه قالی بافی موجود در جزیره هرمز دیدن کرد و به بررسی نیازها و خواسته های بانوان شاغل در این کارگاه پرداخت.

 خزعلی در انتهای سفر به جزیره هرمز در منزل شهیده فاطمه نیک حضور یافت و با گرامیداشت یاد و نام شهدا از این خانواده تقدیر کرد.

 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم توانمندسازی زنان است که این موضوع در ۲ بخش توان افزایی و آسیب‌زدایی دنبال می‌شود.

 انسیه خزعلی روز پنجشنبه پس از نشست و گفت و گو با مردم جزیره هرمز و فعالان صنایع دستی در این جزیره، اظهارداشت: یکی از راهکارهای دولت برای توان افزایی زنان و آسیب زدایی ،توسعه کسب و کارهای خانواده محور با اعطای تسهیلات مناسب است که این موضوع در دست پیگیری بوده و امیدواریم نتایج خوبی در این بخش حاصل شود.

به گفته وی  زنان بد سرپرست، خودسرپرست و سرپرست خانواده در اولویت این طرح قرار دارند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای فراهم سازی زمینه اشتغال بانوان و آسیب زدایی از آنان انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: نداشتن اشتغال، امکانات، ضامن و وثیقه از مهمترین مشکلات زنان جزیره هرمز است که با کم شدن ضامن و جایگزین کردن وثیقه‌ها به دنبال کم شدن مشکلات آنان هستیم.

خزعلی یکی از مهمترین مشکلات مردم در جزیره هرمز را مقوله مسکن عنوان کرد و گفت: امیدواریم با رایزنی با مدیران وزارت راه و شهرسازی این مشکل برطرف شود و ما شاهد ساخت خانه‌های استاندارد و متناسب با طبیعت و فرهنگ منطقه باشیم.

/انتهای پیام

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد