Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برابر فجر پیروز شد تا فاصله‌اش با صدر جدول سه امتیاز بماند اما سرخ ها در نیم فصل دوم باید تیم بهتری داشته باشند وگرنه که بعید است قهرمانی ششم را با این ترکیب به دست آورند.

پرسپولیس و فجر سپاسی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ پرسپولیس در این بازی با ترکیب زیر وارد میدان شد:

 حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی

پرسپولیس در این بازی با سیستم پایه 4-4-2 وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی همچون بازی های گذشته، حامد لک درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت. زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی دو مدافع وسط پرسپولیس بودند، سعید آقایی مدافع چپ و مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس بودند. کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی حضور داشتند، وحید امیری وینگر چپ و سیامک نعمتی وینگر راست پرسپولیس در این بازی بود و در نهایت مهدی ترابی و مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس حضور داشتند.

در نیمه اول، پرسپولیس بازی را چندان خوب آغاز نکرد. یکی از نکات ترکیب در این نیمه، جلو بازی کردن مهدی ترابی بود. او در این بازی کنار مهدی عبدی در حمله حضور داشت و وحید امیری به عنوان وینگر چپ بازی کرد. چیزی که در بازی های گذشته برعکس انجام می شد. مهدی ترابی در ابتدای بازی با نقش جدیدش خو نگرفته بود و بسیار سردرگم بازی می کرد اما نصفه دوم نیمه اول، پرسپولیس رفته رفته بهتر شد و حملات زیادی روی دروازه فجر ایجاد کرد که هیچ کدام به ثمر ننشستند. یکی از چیزهایی که در نیمه اول این بازی شاهد بودیم، شوت های زیاد بازیکنان پرسپولیس بود که در بازی های قبلی کمتر انجام می شد. در این نیمه سیامک نعمتی، مهدی ترابی و وحید امیری هرکدام چندین بار اقدام به شوت زنی کردند اما دقت بالایی نداشتند. به نظر می رسید که آنالیز سرخ ها از ایمان صادقی باعث شده بود که بازیکنان پرسپولیس رو به شوت زنی بیاورند. نیمه اول در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی پرسپولیس همچون نیمه اول بازی خوب آغاز نکرد. فجری ها در دقایق ابتدایی صاحب چند موقعیت شدند که مدافعان و گلر پرسپولیس مانع از گلزنی آن ها شدند. یحیی گل محمدی در دقیقه 65 بالاخره دست به تعویض زد و احسان پهلوان به جای سعید آقایی وارد میدان شد. با این تعویض چیدمان بازیکنان عوض شد. وحید امیری از وینگر چپ تبدیل به دفاع چپ شد، مهدی ترابی از خط حمله به پست وینگر چپ آمد و احسان پهلوان نیز جای مهدی ترابی قرار گرفت.

دقایقی از تعویض نگذشته بود که سانتر عالی مهدی ترابی به گل تبدیل شد و پرسپولیس 1 بر 0 پیش افتاد.

در ادامه پرسپولیس نسبتا بهتر از اوایل نیمه بازی کرد و در دفاع نیز موفق شدند که مانع از گلزنی فجری ها شوند و در نهایت توانستند که نتیجه را حفظ کنند و پیروز از میدان خارج شوند.

سرخ ها این بازی را بردند و 32 امتیازی شدند و فاصله شان با صدر جدول سه امتیاز ماند اما این به این معنا نیست که سرخ ها در نیم فصل دوم هم بتوانند چنین امتیازاتی را کسب کنند. شاگردان گل محمدی در نیم فصل دوم بیشتر در خارج از آزادی بازی دارند و قطعا کار سخت تری نسبت به نیم فصل اول دارند. تیم یحیی به وضوح در بعضی از پست ها مشکل دارد. سرخ ها نیاز به گلر دارند، به دفاع راست نیاز دارند و همچنین یک مهاجم تمام کننده می‌خواهند. البته به این معنا نیست که در بقیه خطوط مشکلی ندارند. پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ امسال به تیمی قدرتمندتر نیاز دارند. بازیکنانی که شخصیت قهرمانی داشته باشند و به این نتایج اقتصادی قانع نشوند. بازیکنان با تجربه تری که می توانند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری ارائه بدهند و این تیم را قهرمان کنند.

نقل و انتقالات تابستانی سرخ ها یکی از بدترین نقل و انتقالات فصول اخیر بوده است. هیچ کدام از بازیکنانی که جذب شدند نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. پرسپولیس می تواند با خریدهای مفیدتر به ششمین قهرمانی برسند. نظر شما چیست؟

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد برترین های قرن با علی کفاشیان: علی دایی بهترین شخصیت تاریخ فوتبال کشورمان است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس ساختمان وزارت ورزش در قرق شاخ های مجازی! ادن هازارد و حسرت لحظه ای حضور در ال کلاسیکو بعد از 3 سال گل الکسیس سانچز به یوونتوس در دقیقه 120 (اینتر 2-1 یوونتوس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیم فصل دوم مهدی ترابی وحید امیری وینگر چپ نیمه اول سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس جلوتر از استقلال

  امیر قلعه‌نویی مربی کهنه‌کار فوتبال ایران یک جمله معروفی دارد که می‌گوید: «تیمی که در نقل و انتقالات قوی بسته شود، ۵۰ درصد مسیر قهرمانی را رفته پس اگر تیم قوی نبندید از رقبا عقب هستید.»این جمله شبیه به جملاتی است که جواد نکونام سرمربی استقلال در فصل جاری بارها گفت.او هم اعتقاد داشت تیمی که زمان طلایی نقل و انتقالات را از دست بدهد، شانس قهرمانی را از دست خواهد داد. بماند که البته او و تیمش معادلات را بهم زدند و فعلا در صدر جدول لیگ برتر هستند.با توجه به اخباری که از تبریز و اصفهان به گوش سرخابی‌ها رسیده، آنها شدیدا نگران حفظ ستاره‌های خود هستند.  هر دو باشگاه حالا امیدوارند با واگذاری به کنسرسیوم بانکی و هلدینگ خلیج‌فارس، در نقل و انتقالات جان دوباره بگیرند و اجازه ندهند ستاره‌هایشان جدا شوند یا بازیکنان مدنظرشان را هایجک نکنند. سپاهان و تراکتور از چند هفته پیش فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده و حتی با چند بازیکن معروف سرخابی تماس گرفته‌اند. همان‌طور که جام‌جم هفته پیش خبر داد، رقم پیشنهادی به بعضی بازیکنان نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای یک فصل بوده است. پرسپولیسی‌ها که در ۵ سال گذشته هوشیارتر از استقلالی‌ها بودند سریعا مذاکرات را با بعضی بازیکنان آغاز کردند.خطیر مدیرعامل استقلال اما ترجیح داد قدمی در این زمینه برندارد تا استقلالی‌ها نگرانتر شوند. 
 
خطر در کمین استقلال
فقط این اسامی را بخوانید؛ صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور،آرش رضاوند، محمدحسین زواری،پیمان بابایی،امیرعلی صادقی وآرمان رمضانی.این لیست‌بازیکنانی‌است‌که قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده ومی‌توانند جدا شوند. نکونام در تابستان گذشته تعدادی از همین بازیکنان را نخواست و از جمع آبی‌ها جدا شدند، مثل آرمان رمضانی وامید حامدی‌فر. سیاست خطیر اما باعث شد تا نکونام مجبور شود از لیست مازاد خود بازیکن بگیرد و هر دو آنها را بازگرداند. درنقل و انتقالات زمستانی هم نکونام زبیر نیک‌نفس را نخواست ولی او هم رفت و برگشت! بی‌شک اگر سیاست باشگاه استقلال درنقل وانتقالات آتی تغییر پیدا کند، نکونام تعدادی ازهمین بازیکنان رانمی‌خواهد.شنیده می‌شودشاید بازیکنانی مثل زواری، صادقی، رمضانی، سلمانی، نیک‌نفس و حامدی‌فر قراردادشان تمدید نشود. اگر هم سیاست مثل گذشته باشد، نکونام قطعا تلاش خواهد کرد تا آنها را در تیمش حفظ کند.ازهمین حالا بعضی باشگاه‌ها برای خرید چشمی، رضاوند و بابایی دندان تیز کرده‌اند. پیمان نیم‌ظفصل از تراکتور پیشنهاد داشت ولی نکونام گفت باید بماند.اصفهانی‌ها حاضرند برای جذب روزبه چشمی رقم سنگینی بدهند، همین‌طور تبریزی‌هابرای آرش رضاوند. حتی ماشاریپوف هم بندی درقراردادش داردکه اگر پیشنهاد خوب برسد می‌تواند برود!  نکونام توقع داشت باشگاه استقلال حداقل درهفته‌های گذشته با بعضی بازیکنان مثل چشمی و رضاوند مذاکره کند ولی خطیر ترجیح داد کاری نکند. 
 
پرسپولیس شروع کرد
درنقطه مقابل استقلال، پرسپولیسی‌ها عملکرد بهتری داشته‌اند.رضا درویش از دو هفته قبل مذاکرات زیادی را با بازیکنان برای تمدید قرارداد داشته. سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر،گئورگی گولسیانی،وحید امیری،وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنانی هستند که قراردادشان با قرمزها به پایان رسیده است.رفیعی و ترابی از جمله بازیکنانی هستند که از همان پیشنهادهای ۵۰ میلیارد تومانی داشته‌اند! باشگاه پرسپولیس قبل از واگذاری به این بازیکنان پیشنهاد ۲۰ میلیاردی برای تمدید قرارداد داد ولی حالاممکن است بااتفاقات تازه، رقم‌ها بالاتر برود چراکه مسئولان بانک شهر هم اعلام کردند حواس‌شان به نقل و انتقالات هست.درویش نسبت به خطیر هوشمندانه‌تر عمل کرده،همان‌طور که درنقل وانتقالات زمستانی هم باهوشتربودو توانست بازیکنانی به تیمش بیاورد که معادلات را تغییرداده وحالا دررقابت تنگاتنگ با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی باشند. 

پوست موز زیر پای خطیر!
منابع نزدیک به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در روزهای گذشته خبر از برکناری احتمالی علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال داده‌اند. پترول تی وی که فعالیت گسترده‌ای دراین عرصه دارد، درلابلای اخبار خود، اعلام کرد که خطیر مدیر مورد تأیید هلدینگ نیست و برکنار خواهد شد. این درحالی است که مدیرعامل استقلال تلاش می‌کند تا حتی به رسانه‌ها بگوید خودش هلدینگ خلیج فارس را آورده و بنابراین می‌ماند! این در حالی است که منابع خبری فاش کرده‌اند علی آقا محمدی، عضو هیأت‌مدیره استقلال نقش پررنگی در این واگذاری داشته است.او که نفوذ زیادی در دولت دارد، به واسطه ارتباط نزدیک با علی عسگری، کمک کرد تا این اتفاق رخ دهد.در روزهای گذشته نیزکامنت‌های منفی علیه خطیر درصفحه رسمی هلدینگ افزایش یافته وخیلی از هواداران با راه‌اندازی هشتگ اخراج مدیرعامل استقلال، از هلدینگ خواسته‌اند تا زودتر مدیر جدید را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال