Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» عصر پنج‌شنبه در جلسه دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، افزود: از سوی دیگر نماینده ولی فقیه در استان همدان نهایت همراهی و همکاری با مسئولان دولت سیزدهم در این استان را دارد.

وی اظهار داشت: هدایت ها و نقش معنوی آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برای رفع مشکلات جدی استان بسیار محوری است به نحوی که این نقش در بزنگاه‌های حساس همواره اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان افزود: دغدغه‌های فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان همدان قابل تقدیر است و ضرورت دارد در طرح‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای استان به صورت جدی پیگیری و اجرا شوند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امام جمعه همدان در عرصه تعامل با مدیران و مسئولان دولت سیزدهم در استان همدان نهایت همراهی و همکاری را دارند و تلاش‌ها و همکاری‌های بی‌وقفه نماینده ولی فقیه در راستای رفع مسائل استان قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش ایرنا، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز و در آغاز سفر به استان همدان وارد شهرستان نهاوند شد و در بدو ورود و با استقبال رسمی مقامات و مدیران این شهرستان در گلزار شهدای شهر حاضر و به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در ادامه با همراهی استاندار همدان و جمعی از مسئولان در حسینیه جوانان شهر نهاوند و مرقد مطهر علی ابن موسی جعفر(ع) حاضر شد و به مقام شهید آیت الله «محمد علی حیدری» از شهدای هفت تیر نیز ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با حضور در منزل شهید حجت الاسلام «طیب خرم آبادی» با خانواده این شهید دیدار و لوح سپاس به پدر این شهید تقدیم کرد.

دکتر حسینی بعدازظهر امروز نیز در ادامه سفر خود در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان شرکت و سخنرانی کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان و بازدید از موزه دفاع مقدس استان همدان به عنوان آخرین برنامه این سفر، همدان را به مقصد تهران ترک کرد.

برچسب‌ها امام جمعه همدان استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه همدان استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد امام جمعه همدان استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد معاون پارلمانی رییس جمهور نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف