Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی شامگاه پنجشنبه با برگزاری دیدارهای پایانی پنج وزن اول در سالن امام خمینی (ره) گرگان ادامه یافت و نفرات برتر این اوزان مشخص شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا مومنی (مازندران) موفق به کسب مقام اول شد و احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی الف) مقام دوم را کسب کرد، همچنین علی خرم دل (تهران الف) و شهداد خسروی (البرز الف) به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن با توجه به اینکه رضا اطری (مازندران) به سر وزن نرسید و دیدار فینال را از دست داد، کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصمیم گرفتند که برنده نفرات بازنده به رضا اطری که دیدار رده بندی را برگزار می‌کنند یک دیدار با رضا مومنی دیگر فینالیست این وزن برگزار کنند تا چرخه انتخابی تیم ملی در این وزن اجرا شده باشد.

بر این اساس این دیدار بین رضا مومنی و احمد محمدنژاد جوان برگزار شد که مومنی از سد محمدنژاد گذشت و به عنوان نفر برتر این وزن سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال آینده در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود را کسب کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) بر سکوی نخست ایستاد و مرتضی قیاسی چکا (لرستان) مقام دوم را به دست آورد، همچنین ابوالفضل حاجی پور (مازندران) و رحمان رحیم پور (فارس) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی (تهران) مقام نخست را کسب کرد و محمدصادق فیروزپور (مازندران) در جایگاه دوم ایستاد، همچنین حامد رشیدی (کرمانشاه) و محمدرضا سرگو (البرز) مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) اول شد و مجتبی اصغری (گیلان) مقام دوم را کسب کرد، همچنین علی منصوری (گلستان) و عزت الله اکبری (مازندران) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم هم محمدحسین محمدیان (مازندران) موفق به کسب مقام اول شد و اسماعیل نجاتیان (خراسان رضوی) بر سکوی دوم ایستاد، همچنین حسین رمضانیان (قشم) و میثم عبدی (تهران) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

دیدارهای پنج وزن دوم این رقابت‌ها هم امروز (پنجشنبه) آغاز شد و فینالیست‌های این اوزان مشخص شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، محمدباقر یخکشی از مازندران و داریوش حضرت قلی زاده از خراسان شمالی راهی فینال شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمدمهدی یگانه جعفری و اکبر فضلی هر دو از مازندران فینالیست شدند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، علی سوادکوهی از مازندران و بهمن تیموری از کرمانشاه به فینال راه یافتند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، احمد بذری و امیرحسین فیروزپور هر دو از مازندران فینالیست شدند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم یدالله محبی از کرمانشاه و سیدمهدی هاشمی از مارندران به فینال راه یافتند.

این رقابت‌ها با نام گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم با حضور ۳۸۸ آزادکار از سراسر کشور در ۱۰ وزن از چهارشنبه تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ دی) به میزبانی استان گلستان در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود

۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ شامل حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی از حضور در این مسابقات معاف هستند و سایر کشتی گیران باید در این مسابقات که بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد شرکت کنند.

در این مسابقات برای استان‌های مازندران (۱۰ نفر)، تهران (پنج نفر) و لرستان (پنج نفر) که در رقابت‌های جهانی نروژ نماینده داشتند سهمیه اضافی در نظر گرفته شده است.

قهرمانان اوزان ۱۰ گانه ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی به طور مستقیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.

نفرات دوم و سوم مشترک در چرخه انتخابی تیم ملی باقی می‌مانند و مجوز حضور مستقیم در جام تختی را به دست خواهند آورد.

سایر کشتی گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور بین نفرات اول تا سوم قرار نگیرند مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی را خواهند داشت.

کد خبر 5399166

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد گرگان فدراسیون کشتی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا عکس استانها قاسم سلیمانی واکسن کرونا مراسم تودیع و معارفه دهه فجر استانداری کرمانشاه حکم انتصاب انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:   ۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور    ۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی   ۷۷ کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی   ۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت   ۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان (ارمنستان) _ محمد سروش رنجبر ­

دیگر خبرها

  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند