Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز در نشست نخبگان، بسیج اساتید و اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان محلی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز در نشست نخبگان، بسیج اساتید و اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان محلی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، افزود: برخی افراد هر روز اخبار کذب و بی اساسی همچون استعفای وزیران، برکناری یک مسئول و ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت را در فضای مجازی منتشر می‌کنند، در حالی‌که تیم اقتصادی دولت بسیار منسجم به صورت هفتگی جلسه دارند و پرونده اقتصادی دولت مشخص و کار‌ها نیز تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی با بیان اینکه اکنون وقت کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: دولت معتقد است که باید با صاحب‌نظران و نخبگان به صورت مستمر جلسه برگزار شود و دراین زمینه حتی نظرات افراد منتقد و مخالف را نیز شنید و از آن‌ها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری با وجود شرایط ناشی از رخوت و رکود حاکم بر جامعه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود که نقش اساتید دانشگاه در زمینه افزایش مشارکت مردم بسیار مهم و قابل توجه بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولتمردان باید از توان فکری صاحبان فکر و اندیشه استفاده کنند و در این بین اساتید دانشگاه پیشگام هستند و می‌توانند در پیشبرد اهداف کمک شایانی به دولت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سند تحول با ۳۷ محور تهیه شده است، افزود: امروز وقت خدمت برای سامان دادن به مشکلات است و برای همین منظور بخشی‌های از روند اداری کشور از جمله بخش بودجه نیاز به جراحی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ایجاد اصلاحات در بخش بودجه، نباید فشاری به مردم وارد شود و بر همین اساس با انتشار سند تحول، نخبگان با ارایه دیدگاه می‌توانند کمک ویژه‌ای به دولت کنند.

حسینی افزود: کار اصلی ما به خصوص اساتید و نخبگان دانشگاهی بعد از انتخابات ۱۴۰۰ و رای مردم به آیت الله رییسی آغاز شده و همه باید برای برداشتن کار‌های بر زمین مانده به صورت جدی تلاش کنند.

وی با تاکید جدی بر اصل مهم «جهاد تبیین»، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود به غیرت دینی تاکید کردند چرا که این مولفه موجب پایه گذاری انقلاب شد و امروز نیز باید این غیرت در مردم زنده بماند در حالی که خیلی‌ها دنبال بی تفاوت کردن مردم هستند.

حسینی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همچنین به مساله جنگ نرم نیز تاکید جدی دارند که در راستای مقابله با جنگ نرم باید سطح سواد رسانه‌ای مردم توسط نخبگان افزایش داده شود تا مردم تحت تاثیر اخبار جعلی و تبلیغات منفی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه محور دیگر سخنان رهبری معظم انقلاب، وحدت و انسجام است افزود: تفاوت دیدگاه و نظر نباید اختلاف تلقی شود چراکه همه برای حفظ و انسجام تلاش می‌کنیم و نیرو‌های انقلابی دنبال کسب قدرت و منافع شخصی نیستند.

حسینی تاکید کرد: دولت سیزدهم در وضعیتی کشور را تحویل گرفت که در یک نمونه ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان باید از بدهی دولت گذشته مربوط به اصل و سود اوراق مشارکت را پرداخت می‌کرد.

حسینی در خصوص سیاست خارجی دولت سیزدهم نیز گفت: تعامل و روابط با همسایگان در این دولت تقویت شده و میزان صادرات نیز در همین مدت کوتاه افزایش یافته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: ایران اسلامی با همه کشور‌های جهان به جز رژیم غاصب صهیونیستی و کشور‌هایی که دنبال تحمیل زور به کشور باشند، دنبال برقراری تعامل و ارتباط است و مذاکره با ابتکار عمل، خلاقیت، بدون توقف و با رفع تحریم‌ها از موضع قوت و قدرت و عزت نیز سیاست محوری دولت سیزدهم است.

«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز وارد شهرستان نهاوند شد و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند شرکت کرد و پس از آن با همراهی استاندار همدان عازم مرکز استان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت رییسی رژیم صهیونیستی معاون پارلمانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد