Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@15:22:20 GMT

سیدجلال بی رقیب در آسمان آزادی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۴۰۲۱

سیدجلال بی رقیب در آسمان آزادی +عکس

یکی از چالش‌های همیشگی یحیی در نیم فصل اول چینش زوج خط دفاعی‌اش بود. سرخ‌ها که در دفاع آسیب پذیر نشان داده و در چهارده بازی قبلی ده گل خورده بودند، تلاش زیادی برای ثبت کلین شیت مقابل فجر کردند.

گل‌محمدی در این مسابقه علی نعمتی را روی نیمکت نشاند و فرشاد فرجی را به همراه سیدجلال حسینی راهی زمین کرد که هر دوی آنها شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند اما کاپیتان سرخ‌ها آمار فوق العاده‌ای در نبردهای هوایی و دقت پاس از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار سایت یازده کاپیتان ۳۹ ساله سرخ‌ها در این دیدار ۷۹ پاس با دقت ۹۵ درصدی به هم‌تیمی‌هایش داد که دوتای آنها کلیدی بود و پاس گل پرسپولیس به مهدی ترابی نیز توسط او داده شد. حسینی روی زمین با سه تکل موفق، یک دفع و دو قطع توپ نمایش خوبی داشت اما آسمان ورزشگاه آزادی را کاملا به تصرف خود درآورده بود.

شماره ۴ قرمزها مقابل مهاجمان فجر ۱۲ نبرد هوایی موفق داشت و جالب اینکه کاپیتان با تجربه سرخ‌ها در تقابل‌هایش با بازیکنان حریف هیچ خطایی را مرتکب نشده است. حسینی با دریافت نمره ۸.۱ از این سایت آنالیز بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید

سید جلال:وزارت و باشگاه در حذف از آسیا مقصر هستند

واکنش آل کثیر به اقدام پرسپولیسی‌ها +عکس

رقیب اصلی پرسپولیس برای خرید ستاره استقلال

۲۵۱۲۵

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در تیم تحت هدایت اوسمار ویرا جایگاه خوبی داشته و در هفته‌های گذشته با گلسازی‌هایش به عنوان مهاجم سایه به کمک پرسپولیس آمده است.

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان چند دقیقه بعد از پاس گلش در دقیقه ۱۰، احساس مصدومیت کرد و تعویض شد.

عالیشاه در حالی که بازی جام حذفی برابر آلومینیوم را از دست داد و غیبت او در این بازی حس شد، برای بازی حساس با سپاهان به تمرینات گروهی بازگشت.

حال با توجه به نقش مهم و کلیدی عالیشاه ممکن است اوسمار او را از ابتدا به زمین بفرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد. باید دید وضعیت کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند