Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته نوزدهم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک میزبان فرایبورگ خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:

 اطلاعات بازی بروسیا دورتموند – فرایبورگتاریخ برگزاری: جمعه، ۲۴ دی ۱۴۰۰ (۱۴ ژانویه ۲۰۲۲)ساعت برگزاری: ۲۳:۰۰ به وقت تهرانمکان برگزاری: استادیوم سیگنال ایدونا پارک، دورتموندهفته برگزاری: هفته ۱۹ بوندسلیگا، فصل ۲۲-۲۰۲۱شرح وضعیت تیم های بروسیا دورتموند – فرایبورگکامبک بزرگ مقابل اینتراخت فرانکفورت در دویچه بانک آرنا پارک باعث شد بروسیا دورتموند با توجه به باخت بایرن مونیخ، به ۶ امتیازی صدر جدول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این پیروزی روحیه و انگیزه زیادی را به زنبور ها تزریق کرد و اکنون جو مثبتی پیرامون این تیم وجود دارد. با این حال مصدومیت برخی از بازیکنان از جمله بازیکنان خط دفاعی با وجود برد هفته پیش، کام هواداران دورتموندی را تلخ کرده است. رافائل گوئریرو و مانوئل آکانجی برای بازی مقابل فرایبورگ به احتمال زیاد در دسترس نباشند که این خبر خوبی برای دورتموند با وضعیت فعلی در خط دفاعی اش نیست. هر چند کامبک مقابل فرانکفورت امیدوار کننده بود اما نباید از مشکلات خط دفاعی و اشتباهات سهل انگارانه و گاهی اوقات بچه گانه مدافعان دورتموندی گذر کرد. اگر دورتموند بخواهد به طور جدی به رقابت بر سر قهرمانی فکر کند باید مشکلات خط دفاعی خود را حل کند که سال هاست این تیم را آزار می دهد. به گفته مارکو روزه مشکل خط دفاعی دورتموند تنها در مواقعی است که توپ را از دست می دهند و در سازمان دهی دفاع خود در این مواقع ناتوان هستند، اما یکی از جدی ترین مشکلات خط دفاع زنبور ها که روزه به آن اشاره نمی کند در ضربات ایستگاهی و کرنر ها است. مربیان زیادی از جمله فاوره و ادین ترزیچ و حال مارکو روزه با این مشکل دست و پنجه نرم کرده اند اما تاکنون هیچ بهبودی در این وضعیت ایجاد نشده است. نمونه چنین گل هایی را در بازی مقابل فرانکفورت نیز می توان مشاهده کرد. 
 بر خلاف بروسیا دورتموند، شاگردان کریستین استرایش سال خود را با یک کامبک تلخ شروع کردند. فرایبورگ در حالی که ۲ بر ۰ از حریف خود آرمینیا بیله فلد جلو بود، در حفظ برتری خود ناتوان بوده و در آخر به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. امتیاز از دست دادن در چنین بازی های برای فرایبورگ که در پی کسب سهمیه اروپایی خواهد بود مطمئنا خبر بسیار بدی است. با کیفیتی که ترکیب این تیم دارد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدف آرمانی طلقی می شود و باقی ماندن فرایبورگ در جمع ۴ تیم برتر بوندسلیگا بعید به نظر می رسد. اما هدف گذاری برای کسب سهمیه لیگ اروپا برای این تیم منطقی تر خواهد بود. فرایبورگ در سال های گذشته در این راه چندین بار تشنه از لب چشمه بازگشته است و موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا نشده است. شاگردان استرایش با شگفتی سازی مقابل بروسیا دورتموند می تواند به روند نه چندان جالب خود در بوندسلیگا پایان بدهد و برد مقابل دورتموند می تواند در ادامه راه این تیم بسیار روحیه بخش باشد. ترکیب احتمالی بروسیا دورتموند و فرایبورگ / هواسکور

 

 غایبان بازی بروسیا دورتموند – فرایبورگ / هواسکور

 

رویارویی های پیشین بروسیا دورتموند و فرایبورگ / هواسکور

 

جایگاه بروسیا دورتموند و فرایبورگ در جدول بوندسلیگاردهتیمبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز۲بروسیا دورتموند۱۲۱۵۴۴۲۸۱۶۳۷۴فرایبورگ۸۶۴۳۰۱۸۱۲۳۰نکات آماری بازی بروسیا دورتموند – فرایبورگارلینگ هالند برای اولین بار ۲ بازی پیاپی در بوندسلیگا را بدون گلزنی سپری کرده است.ارلینگ هالند در ۴ بازی مقابل فرایبورگ، ۲ گل به ثمر رسانده است.جود بلینگام تا اینجای فصل با ثبت آمار ۳ گل و ۵ پاس گل، بهترین فصل خود را سپری کرده است.کریستین استرایش در بازی مقابل بروسیا دورتموند، برای بار ۳۷۵ ام روی نیمکت فرایبورگ خواهد نشست. در ۱۰ لیگ اول اروپا تنها دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید آمار بهتری در این زمینه دارد.در این فصل تنها بایرن مونیخ در بازی های خارج از خانه بهتر از فرایبورگ بوده است. بایرن و فرایبورگ به ترتیب در بازی های خارج از خانه این فصل ۱۹ و ۱۵ امتیاز کسب کرده اند.پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور

بروسیا دورتموند ۲-۱ فرایبورگ 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی بروسیا دورتموند بازی مقابل کسب سهمیه خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اوسمار بعد از هفت برد و یک مساوی در دربی  دوباره در اراک باخت که این شکست به منزله از دست رفتن یک جام تمام شد در حالی که به نظر می رسید چنانچه سرخ ها از این خوان عبور کرده و به جمع هشت تیم پایانی برسند با توجه به نوسانات اخیر سپاهان و تراکتور شانس اول قهرمانی خواهند بود و می توانند برای هشتمین بار به این جام دست یابند .

با این وجود پرسپولیس به شکل عجیبی در اراک شکست خورد تا ضمن از دست دادن جام قهرمانی، تردیدهایی درباره شرایط فنی این تیم ایجاد کند و حتی به ادامه مسیر در کورس قهرمانی لیگ هم تعمیم داده شود.

با این وجود، در حال حاضر و با در نظر گرفتن دیدار دشوار مقابل سپاهانی که با احتساب جام حذفی در سه مسابقه متوالی برنده شده و دوباره به فرم روزهای خوبش نزدیک شده، این سوال در مورد پرسپولیس و تیم اوسمار به شکلی جدی مطرح است که آیا این تیم توانایی فراموش کردن شکست در اراک و حذف تلخ از جام حذفی را دارد یا بدون توجه به این اتفاق راه خود را در مسیر قهرمانی لیگ پیش خواهد گرفت.
پرسپولیس دو سال پیش و در کورس قهرمانی با استقلال هم در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و حذف شد و در نهایت آن فصل جام را به رقیب داد تا نتواند ششمین قهرمانی متوالی لیگ را تجربه کند. حالا بعد از دو سال دقیقا در شرایطی مشابه آن فصل قرار دارند و حذف از یک جام شاید شرایط روانی و فنی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

هر چند آن فصل تساوی مقابل استقلال در بازی برگشت باعث شد اختلاف امتیازها باقی بماند و این اختلاف نسبت به فصل جاری بیشتر بود، اما پرسپولیس بعد از باخت مقابل آلومینیوم اراک و از دست دادن جام حذفی روند خوبی در لیگ برتر نداشت.

به شکل عجیب و جالبی پرسپولیس در آن فصل بعد از کنار رفتن از جام حذفی توسط آلومینیوم که البته در مرحله یک چهارم نهایی اتفاق افتاد شش بازی در لیگ برتر پیش روی خود داشت و البته شش امتیاز کمتر از رقیبش استقلالی را تعقیب می کرد که البته دو امتیاز  خود را به خاطر حکم انضباطی در بازی مقابل گل گهر به دست آورده بود.

سرخ ها بعد از آن حذف ابتدا با دو گل پیکان را شکست دادند اما بعد از آن مقابل ذوب آهن به تساوی یک – یک رسیدند که این دو امتیاز از دست رفته به نوعی سند قهرمان نشدن سرخ ها در مصاف با تیم بی‌شکست فرهاد مجیدی را امضا کرد. بعد از آن هم پرسپولیس در سیرجان به سپاهان دو بر یک باخت و در مصاف با تراکتور هم به تساوی بدون گل رسید تا سه هفته متوالی از برد دور بماند.

در نهایت دو برد آخر آن فصل مقابل شهر خودرو که با نتیج دو بر یک و  یک هیچ اتفاق افتاد باعث نشد تا فاصله از دست رفته با استقلال کم شود و این تیم با فاصله 5 امتیاز کمتر از رقیب دیرینه شاهد قهرمانی آنها باشد.

حالا هواداران پرسپولیس ترس این را دارند که طبعات حذف در اراک، تنها از دست دادن یک جام نباشد و به لیگ برتر هم کشیده شود اما بازیکنان پرسپولیس همه باتجربه اند ضمن اینکه کیفیت فنی خط دفاعی پرسپولیس نسبت به آن فصل بهتر شده و اختلاف امتیاز با صدرنشین به گونه ای است که تکرار آن اتفاق را تضعیف می کند مگر اینکه تبعات روانی شکست دوباره در اراک این تیم را واقعا تحت تاثیر قرار دهد.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم