Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:47:40 GMT

انفجاری در حلب سوریه یک کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۴۱۵۹

انفجاری در حلب سوریه یک کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت

به گزارش ایرنا از تارنمای شبکه روسیا الیوم، این انفجار در مرکز شهر إعزاز در شمال غرب حلب در مرکز سوریه رخ داد و یک خودروی نظامی ارتش ترکیه را هدف قرار داد.

براساس گزارش این شبکه تلویزیونی، یک بسته انفجاری در خودرویی کارگذاشته شده بود که در نزدیکی شهر اعزاز در مرز ترکیه پارک شده بود.

از سوی دیگر تلویزیون سوریه شمار زخمی‌های این انفجار را سه نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است، بسته انفجاری در تاکسی کار گذاشته شده بود که در نزدیکی اداره ارتباطات شهر اعزاز منفجر شد و در جریان آن یک غیر نظامی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

شهر اعزاز در چند سال گذشته شاهد چندین بمب گذاری بوده است.

شبکه المیادین نیز  امشب گزارش داد که انفجار قوی در نزدیکی میدان "کاوا" در مرکز شهر عفرین از توابع استان حلب در مرکز سوریه به وقوع پیوسته است.

همچنین منابع خبری از انفجار سومی در مرکز شهر "الباب" در حومه شمال شرقی حلب خبر دادند.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این بمب گذاری‌ها را برعهده نگرفته است.

ارتش ترکیه از سال ٢٠١۶ در ۲ عملیات سپر فرات (۳ شهریور ۹۵ تا ۹ فروردین ۹۶) و عملیات شاخه زیتون (۳۰ دی ماه ۹۶ تا ۴ فروردین ۹۷)، چهار هزار کیلومتر از خاک سوریه از جمله عفرین و شهرهای الباب، اعزاز و جرابلس را تصرف کرده است.

برچسب‌ها سوریه حلب شبکه المیادین ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه حلب شبکه المیادین سوریه حلب شبکه المیادین ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی