Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۹ درصد افزایش به ۱۸۲۶ دلار و ۲ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار آمارهای اقتصادی ای هستند که می تواند ابهامات موجود در خصوص سیاست پولی آینده فدرال رزرو را بزداید و در شرایطی که تضعیف دلار و افت سوددهی اوراق خزانه داری آمریکا موجب تقویت بازار طلا شده، قیمت فلز زرد امروز شاهد افزایش بود و در مسیر ثبت بهترین عملکرد هفتگی از ماه نوامبر تاکنون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.19 درصد افزایش به 1826 دلار و 2 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه هم با 0.25 درصد رشد به 1825 دلار و 90 سنت رسید.

قیمت طلا از ابتدای هفته تاکنون حدود 1.4 درصد رشد داشته است.

روز پنجشنبه و یک روز پس از انتشار آمارهایی که نشان می داد قیمت های مصرف کننده در آمریکا طی ماه دسامبر بالاتر رفته، ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی کاهش داشت و به پایین ترین رقم دو ماه گذشته رسید. سوددهی اوراق قرضه ده سال دولت آمریکا هم از بالاترین رقم های 2 سال اخیر که اوایل هفته به ثبت رسیده بود فاصله گرفته است.

طی روزهای گذشته مقام های بانک مرکزی آمریکا این سیگنال را به بازار ارسال کرده اند که فدرال رزرو خود را برای آغاز افزایش نرخ بهره در ماه مارس آماده می کند.

در هنگام افزایش نرخ بهره بازار طلا به محلی جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می شود، اما هرگونه افزایش نرخ بهره در آمریکا با بالا بردن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار فلز زرد می تواند بر جذابیت این بازار اثر بگذارد.

سرمایه گذاران اکنون منتظر انتشار آمارهای دولت آمریکا در مورد میزان خرده فروشی و تولیدات صنعتی هستند تا تحلیل دقیق تری در مورد سیاست های پولی آینده فدرال رزرو به دست بیاورند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • طلای جهانی پس رفت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد