Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به هرمزگان در جمع نمازگزاران مسجد شهرک امام علی (ع) با بیان اینکه امیدوارم رشادت‌ها، شهامت‌ها، ایستادگی‌ها و افتخارآفرین‌های مجموعه سپاه با قوت تداوم پیدا کند، گفت: در دوران دفاع مقدس پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح و انقلابی کشور، در جبهه‌های جنوبی و غربی و نیز در مناطق دریایی حقیقتا خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور افزود: پس از پایان دفاع مقدس نیز نیرو و توان سپاه در جهت سازندگی کشور بکار گرفته شد. هر جا که یک پروژه مهم و یک کار بزرگ در جهت رفع مشکلات کشور می‌بینیم، یک نیروگاه، یک پل، یک مجموعه عظیم صنعتی، راه‌ها و بزرگراه‌ها، مجموعه قرارگاه‌های سازندگی مرتبط با سپاه آنجا مشغول تلاش و کار هستند.

دکتر رئیسی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و اشاره به حضور میدانی وی در رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل سال ۹۸ خوزستان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات نیروهای مسلح و نیروهای بسیج در امدادرسانی به مردمی که گرفتار بلایای طبیعی شده‌اند، بهترین کمک به دولت است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: خانواده افراد شاغل در نیروهای مسلح چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر که دوران سازندگی است،‌ گاهی روزها همسر و پدر خود را نمی‌بینند. این صبر و بردباری شما خیلی نزد خداوند متعال پاداش و اجر دارد. رهبری معظم انقلاب همواره به همه ما به عنوان سربازان نظام، این تأکید را دارند که در انجام خدمت به مردم به هیچ عنوان نباید کوتاهی کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در عین حال به همه توصیه می‌کنند که در کنار خدمتگزاری از خانواده غافل نشوند. ایشان تاکید دارند که باید کار و تلاش کنیم اما خانواده‌ها هم دارای جایگاه و حقوقی هستند. خوشبختانه در نیروهای مسلح و به ویژه در سپاه به تربیت و تحصیل و رشد فرزندان توجه خوبی می‌شود.

دکتر رئیسی در ادامه سخنانش به افتخارآفرینی نیروهای سپاه در منطقه دریایی هرمزگان خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صیانت درخشانی از مرزهای آبی و هوایی کشور به ویژه در برابر آمریکایی‌هایی که به منطقه آمدند انجام دادند که از جمله این رشادت‌ها به اسارت گرفتن نیروهای متجاوز آمریکایی بود.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری گفت: در حال حاضر در منطقه جنگی نداریم، اما این بیداری و هوشیاری، رصد کردن و زیر نظر داشتن اوضاع از ضرورت‌های این منطقه است. امروز بحمدالله در منطقه آرامش داریم اما در عین حال باید اوضاع را زیر نظر داشت و رصد کرد و همواره هوشیار بود.

آیت‌الله رئیسی افزود: امروز نیروهای مسلح ما و سپاه پاسداران به صورت خاص، این هوشیاری و بصیرت را در مسایل مختلف دارند.

انتهای پیام /

منبع: تقریب

کلیدواژه: رئیس جمهور هرمزگان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود