Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی ملک حسینی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جوانی به خاطر اختلافات خانوادگی به دلایل نامعلومی با در دست داشتن اسلحه به خانه دادماد شان مراجعه کرده و اقدام به تیر اندازی می کند.

وی افزود: یگان امداد ظرف پنج دقیقه در صحنه حاضر شده و پدر متهم که فرزندش را همراهی کرده بود، بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهم هم تحت تعقیب است و ماموران تا دستگیری این جوان در این روز تعطیل از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: در تیراندازی خانوادگی کسی مجروح نشده اما در یکی از فیلم های منتشر شده خانمی که در حال فیلم گرفتن است تاکید می کند که یک نفر با تیر زده شده اما اینطور نیست.

ملک حسینی گفت: در کمتر از نیم ساعت کلیپ در تمام فضای استان انتشار یافت که با این روند احساس ناامنی را به مردم القا می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که عده ای با اسلحه به دست گرفتن، نظم و امنیت عمومی را بر هم بزنند و موجبات سلب آسایش مردم را فراهم کنند، در این موارد برخورد سریع، قانونی قاطع، فوری و اثرگذار خواهد بود.

ملک حسینی ابراز داشت: طی چند هفته اخیر در استان شاهد برخی اقدامات ناشایست از بعضی از افراد بودیم که توسط پلیس شناسایی شدند و جای هیچ نگرانی نیست.

وی بیان کرد: تمامی عوامل ایجاد کننده ناامنی های اخیر در استان دستگیر  و روانه زندان شده‌اند و اشد مجازات در انتظار چنین افرادی است که به اطلاع همه مردم استان خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به عنوان نمونه متهمان درگیری در جاده اصلی شهر یاسوج در منطقه بنسنجان که با اسلحه های گرم و سرد به جان هم افتاده بودند، صحنه را بازسازی کردند و در زندان به سر می برند.

ملک حسینی افزود: لیکن آنچه بیشتر مایه نگرانی هست سرعت انتشار و حساس شدن مردم نسبت به این جرایم و احساس نا امنی ایجاد شده هست.

وی عنوان کرد: در این شرایط باز نشر گسترده این فیلم ها احساس نا امنی را چند برابر می کند و باید مردم مراقب ناامن کردن فضای مجازی باشند و هر فیلمی به دست شان می رسد را نشر ندهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به شدت با کسانی که در فضای مجازی اقدام به پخش می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: رسانه های استان با آگاهی تمام تعامل بسیار خوبی با دستگاه قضایی دارند اما در زمینه فضای مجازی در گروه های خانوادگی و طایفه ای برخی کلیپ ها و فیلم ها به سرعت انتشار می یابند و باعث بی نظمی و احساس ناامنی می شوند.

برچسب‌ها دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دادگستری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد ملک حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند