Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس‌جمهور تاکید کرد: هر چند پیگیری برای رفع تحریم‌ها دستور کار جدی دولت است، اما در دولت سیزدهم تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها موکول به مذاکرات نشده است.

به گزارش فارس، آیت الله رئیسی رییس‌جمهور در توئیتی تاکید کرد: هر چند پیگیری برای رفع تحریم‌ها دستور کار جدی دولت است، اما در دولت سیزدهم تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها موکول به مذاکرات نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: امروز و در همین شرایط تحریم، فروش نفت ما به قدری افزایش داشته که دیگر نگرانی نداریم و درآمد حاصل از آن نیز در حال بازگشت به کشور است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی