Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی با بیان اینکه تمام مبتلایان به اومیکرون در استان مرکزی به صورت سرپایی مداوا می شوند و تا بحال بستری نداشته ایم، تصریح کرد: ابتلای افراد به این سویه بسیار خفیف و گذرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر قربانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با دیارآفتاب، در خصوص میزان ابتلا به اومیکرون در استان مرکزی، گفت: تا کنون ۵۲ مورد ابتلا به امیکرون در سطح استان تایید شده است ولی با توجه به ویژگی های این سویه از بیماری که شبیه سرماخوردگی است، بسیاری از افراد به خیال ابتلا به سرماخوردگی اصلا به پزشک مراجعه نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از طرفی چون نمونه های کرونا که برای تست اومیکرون فرستاده می شود به صورت رندوم(تصادفی) است، لذا قطعا تعداد بیشتری از افراد به این سویه از کرونا مبتلا هستند.   روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه تمام مبتلایان به اومیکرون در استان به صورت سرپایی مداوا می شوند و تا بحال بستری نداشته ایم، تصریح کرد: ابتلای افراد به این سویه بسیار خفیف و گذرا است ولی باز هم نیاز است گوش به زنگ باشیم تا در صورت درگیری بیشتر بیماران با این سویه از کرونا، اقدامات لازم انجام شود.   قربانی خاطرنشان کرد: کیت های تشخیص امیکرون در سطح استان وجود دارد که اصلی ترین مرکز برای انجام این تست، کلینیک امام رضا(ع) در اراک است. ولی برای تایید نهایی، نتیجه آزمایشات به آزمایشگاه پاستور در تهران ارسال می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اومیکرون در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد 

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد