Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:18:57 GMT

«مسی» از پایان بیماری خود خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۴۶۷۸

«مسی» از پایان بیماری خود خبر داد

به گزارش ایرنا، «لیونل مسی» از روز ۲۲ دسامبر به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در تمرینات و مسابقه‌های تیم‌ پاری‌سن‌ژرمن شرکت کند اما حالا می‌گوید که بهبودی او از این بیماری بیش از حد انتظار طول کشیده است. وی تقریباً آماده است تا پس از چندین هفته دوری از فوتبال، به میادین بازگردد. این فوق ستاره آرژانتینی تمرینات خود را در روزهای اخیر آغاز کرده تا به سمت آمادگی کامل برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یک پست اینستاگرامی در این خصوص نوشت:‌

همانطور که می‌دانید من مبتلا به کرونا بودم و می‌خواستم از شما برای همه پیام‌هایی که دریافت کردم، تشکر کنم و به شما بگویم که بهبودی من بیشتر از آنچه فکر می‌کردم طول کشید اما تقریباً بهبود یافته‌ام و واقعاً مشتاقانه منتظر بازی کردن هستم. من این روزها تمرین کردم تا ۱۰۰ درصد آمادگی‌ام را به دست بیاورم. امسال چالش‌های بسیار خوبی در راه است و امیدوارم خیلی زود بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم. ممنون.

مسی در این فصل در لیگ یک فرانسه یک گل و چهار پاس گل داده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز پنج گل به ثمر رسانده است. تیم پاری‌سن‌ژرمن نیز در ۲۰ بازی با ۱۱ امتیاز اختلاف پیش‌تاز لیگ است. آن‌ها در فصل گذشته نتوانستند قهرمانی فرانسه را به دست بیاورند و امسال انگیزه‌های زیادی برای کسب این جام دارند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لیونل مسی پاری سن ژرمن ویروس کرونا لیونل مسی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن از فینالی که کاملا در دسترس بود کنار رفت. آنها فقط باید یک گل می زدند تا شکست بازی رفت را برگردانند، اما حقیقت این است که این نیمه نهایی نیز برای پاریس تلخ بود. خیلی ضعیف در دفاع و بسیار بی دقت در حمله.

دمبله فعال‌ترین بازیکن زمین بود. بازیکن سابق بارسا از طریق زمین و هوا بارها تلاش کرد تا پاری سن ژرمن را به فینال بزرگ در ومبلی برساند، اما در بازی برگشت مقابل دورتموند نیز بسیار ناموفق بود. 

دمبله بارها شوت زد و از چپ و راست نیز سعی در ارسال داشت اما موفق نشد. گاهی اوقات پاس های آخر او بی دقت بود یا در کنترل توپ و تصمیم گیری های نهایی عجله می کرد. درست برعکس آن چیزی که در دو بازی مقابل بارسا اتفاق افتاد، جایی که وینگر فرانسوی با دو گل قهرمان تیمش شد و پاریس را به نیمه نهایی رساند.

انگار این پشه فقط نیش زدن به بارسا را بلد بود چون برابر دیگر تیم سابقش بیهوده به در و دیوار می‌کوبید.

دیگر خبرها

  • پایان رویای 1.900.000.000 یورویی در پاریس!
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد