Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر تعاون روستایی هرمزگان از آغاز توزیع هوشمند کالاهای اساسی بین شهروندان بندرعباسی خبر داد.

سیروس اسدپور در گفت و گو با ایسنا، افزود: طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی به صورت استارت آپی با پلتفرم بازرگام (برخط از طریق برنامه های موبایلی و یا  ورد به وب سایت) با هدف ساماندهی بازار محصولات کشاورزی، کوتاه کردن دست واسطه‌ها و حذف دلالی در بندرعباس آغاز شده و بزودی سایر شهرهای استان پوشش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه سازمان تعاون روستایی استفاده از ظرفیت تمامی پلتفرم‌های بومی در استان‌ها است، اضافه کرد: مسئولیت توزیع و نظارت بر نحوه پخش محصولات کشاورزی از سازمان صمت مجزا و به جهاد کشاورزی واگذار شده است و نظارت بر نحوه پخش، گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار محصولات کشاورزی اعم از تولیدات پروتئینی، گیاهی و آرد و نان توسط بازرس‌های مجموعه جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

اسدپور با اشاره به اینکه سیستم توزیع از طریق سامانه بازرگام است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۲۵ هزار تومان و تخم‌مرغ با قیمت شانه‌ای ۴۳ هزار تومان از طریق این سامانه بصورت رایگان درب منازل شهروندان بندرعباسی توزیع می‌شود و توزیع میوه شب عید و سایر کالاهای اساسی نیز از این طریق پیش‌بینی شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان، تصریح کرد: اجرای این طرح ضمن حفظ کرامت مردم عزیز و کمک به دسترسی کالا با قیمت مصوب در سراسر کشور، زمینه خروج تعاونی‌ها از حالت سنتی به مدرن را فراهم می‌کند.

اسدپور با بیان اینکه پرداخت وجه به صورت اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد، عنوان کرد: شهروندان هرمزگانی‌ها می‌توانند از طریق سایت بازرگام برای خرید کالاهای اساسی تخم مرغ، مرغ منجمد  اقدام کنند.

وی در پایان گفت: هرمزگانی ها می توانند از طریق سایت بازرگام (www.bazargam.com) از امروز به خرید کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ ، مرغ منجمد و دیگر اقلام اقدام  و موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا نسبت به سوء‌استفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه در کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده و اقداماتی نظیر فیشینگ و کلاهبرداری آنلاین و ... هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن تعطیلات سه روزه در کشور گفت: تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته نشان می‌دهد که مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته یا منتهی به تعطیلات چند روزه در کشور، اقدامات مجرمانه خود در فضای مجازی را افزایش داده و اقدام به  کلاهبرداری از کاربران با روش‌های مختلف می‌کنند.  

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوینی نظیر «دریافت کالابرگ»، «ابلاغیات قضایی»، و ... مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب های مالی آنان هستند. گاهی این افراد با لینک‌های آلوده به اطلاعات خصوصی شهروندان نیز دسترسی پیدا کرده و از این طریق دست به اخاذی از آنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها اعم از بومی و غیر بومی و گروه‌ها و کانال‌هایی که شهروندان در آن عضویت دارند ممکن است، گفت:‌حتی گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

پاشایی اضافه کرد: علاوه بر لینک‌های آلوده، شیوه دیگر مجرمان سایبری، کلاهبرداری و دریافت وجه نقد و ...از کاربران است که لازم است در این خصوص نیز شهروندان هوشیاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا در همین راستا به مردم و به خصوص کاربران فضای مجازی وتلفن‌های همراه هوشمند هشدار داد که در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکرده و از باز کردن لینک موجود در آن خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع