Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، دکتر بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: زیرساخت های بهداشتی و درمانی در هرمزگان به‌ویژه در شرق ضعیف است که برای جبران این کمبود و رفع بخشی از مشکلات مردم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی میناب اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان داشت: برای راه‌اندازی دانشکده دندان‌ پزشکی در هرمزگان نیز یک هزار میلیارد ریال اعتبار درنظرگرفته شده است که این پروژه نیز انجام خواهد شد.   وزیر بهداشت همچنین با اشاره به سفر به شهرستان جاسک هرمزگان اظهارداشت: طبق بازدیدهای میدانی و گفت و گو با اقشار مردم و نخبگان این شهرستان، بندر جاسک نیاز به زیرساخت هایی در زمینه آب، جاده و رفع مشکل صیادی دارد.   وی همچنین در سفر به سیریک و دیدار با مردم و بازدید از زیرساخت‌های درمانی این شهرستان گفت: در سیریک نکته مثبتی که وجود داشت کمک خیران است و اگر خیران پای کار بیایند بیمارستان سیریک را گسترش خواهیم داد و بخشی از مشکلات این منطقه هم حل خواهد شد.   ‌عین‌اللهی در ادامه گفت: هرمزگان ظرفیت های بالایی در حوزه جذب گردشگر و حتی جذب گردشگر سلامت دارد و استعداد گردشگری سلامت این استان بسیار بالا است و می‌توانیم حتی دانشجوی خارجی در استان هرمزگان جذب کنیم.   وی گفت: بومی‌گزینی یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت در جذب نیروهاست و سنجش استخدامی به صورت شهرستانی اسم مناطق در سهمیه جذب نیرو آورده می‌شود.   رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس گفت: هرمزگان استانی تجاری، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و زمینه ها و ظرفیت های بسیار خوبی در این استان و شهر بندرعباس داریم که با وجود این ظرفیت های ارزشمند امروز برخی از نارسایی ها مثل فقر و بیکاری در این منطقه معنا ندارد.

دکتر رئیسی روز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در چهاردهمین سفر استانی برای بررسی وضعیت هرمزگان به این استان سفر کرده است. ۱۷ نفر از وزرا و معاونان رئیس جمهور، آیت الله ابراهیم رئیسی را در این سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آمبولانس دریایی بهرام عین اللهی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند

فرزاد پیشکاری روز شنبه در بازدید از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: مردم استان در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تراکنش خرید انجام داده اند که ۱۷ هزار میلیارد ریال نقدی و ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار یارانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: در مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی  شارژ شده است.

پیشکاری یاد آور: افراد بهره‌مند از این یارانه تشویقی می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار آن را هزینه کنند و ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تاکید کرد: خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود، اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و از هر کارت بانکی می‌توان خرید کرد.

وی از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به تفکیک صنفی صورت گرفته افزود: ضرورتی ندارد که مردم حتما ۱۱ قلم کالا را با هم خریداری کنند تا از اعتبار کالابرگ بهره‌مند شوند، بلکه هر قلم را می‌توانند جداگانه خریداری و در هر بار خرید از مقدار تخفیف آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند