Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر صمت گفت: در هر شهرستانی از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم که در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عنبرآباد، سید‌رضا فاطمی‌امین امروز صبح در بازدید از کارخانه تیتانیوم کهنوج اظهار داشت: واحد فرآوری تیتانیوم سال‌ها در کهنوج مطرح بوده و در یک سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قول می‌دهم اگر به 60 درصد پیشرفت فیزیکی برسد در تامین مالی این مجموعه کمک می‌کنیم که کار زودتر به اتمام برسد گفت: برنامه بهره‌برداری از این مجموعه بهمن سال آینده است اما امیدواریم با کمک وزارت صمت تا پاییز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در هر شهرستانی از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم که در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بررسی می‌شود افزود: طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت با این هدف که اشتغال مورد نیاز طرح‌ها را تامین کنیم اجرا می‌شود.

بررسی آثار حذف ارز 4200 تومانی در جامعه و گرانی خودرو با حضور وزیر صمتمعاون وزیر صمت: 1600 واحد تولیدی راکد در سال جاری به چرخه تولید برگشتند

وی خاطر‌نشان کرد: در کهنوج معادن زیادی از جمله تیتانیوم وجود دارد و قول می‌دهیم تا آخر امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری که می‌تواند اشتغال مناسبی برای شهرستان کهنوج ایجاد کند طراحی و در اولویت قرار دهیم.

فاطمی‌امین تصریح کرد: انجام فاز دوم تیتانیوم یک تصمیم اقتصادی است و در وزارت صمت قول می‌دهیم به اندازه کافی پروژه سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج تعریف کنیم.

به گزارش تسنیم سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز جمعه به منظور سفر به جنوب کرمان و بازدید از چند پروژه در این منطقه از مسیر استان هرمزگان وارد استان کرمان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت. 

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه استان کرمان کارخانه استان کرمان طرح آمایش صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد