Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: آمادگی خودم برای  مذاکره جهت واگذاری مالکیت، مشارکت‌، سهامداری و حتی مدیریت‌ باشگاه را ‌حدود چند‌ ماه قبل، زمانی‌که برخی از افراد و مسوولان با ایجاد جو روانی منفی، شبهه در مالکیت اینجانب و بسته ماندن پنجره باشگاه  و....، در رسانه‌ها و طرح این موضوع که چندین‌ نفر آماده خرید باشگاه هستند، به صورت مکتوب به استاندار محترم و مسؤلان ذیربط اعلام کرده‌ام، ولی‌ تاکنون هیچ گونه جلسه‌ایی و مذاکره  رسمی با اینجانب در این رابطه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من هم از طریق رسانه‌ها‌ شنیدم که مجوز مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به صنایع مس ایران توسط وزیر صمت صادر شده است، اما تا‌ به این لحظه با من در این مورد هیچ صحبتی نشده و در این چند روز اخیر شخصا با اکثر نمایندگان محترم استان تماس گرفتم و تنها توانستم‌ با آقای دکتر دهقان نماینده وزرقان و خانم دکتر پاشایی نماینده مردم‌ مرند ‌صحبت کنم‌ و حتی به مسئولان صنایع‌ مس ایران ‌هم در این خصوص پیغام داده‌ام.

قربانی بیان داشت: آماده ‌مذاکره برای واگذاری مالکیت، سهامداری، مشارکت‌ و حتی مدیریت‌ باشگاه ماشین سازی ‌ به صنایع مس و یا هر شخص و نهاد دیگری که اعلام آمادگی کند، هستم و باید در این مورد بگویم ‌به هیچ عنوان‌ ‌در این امر ‌دنبال منفعت شخصی نبوده‌ و اگر موفقیت و پیشرفت باشگاه در هر شکلی  و بصورت قانونی در هر جایی  باشد، تابع هستم.

مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: ضمنا‌ ‌‌دلایل اصلی مشکلات فعلی این باشگاه ‌و کسانی که بنام‌ حمایت از باشگاه ماشین‌سازی در لباس هوادار، مسوؤل، علاقمند و... باعث چندین برابر شدن مشکلات باشگاه، ترس و واهمه حامیان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شده‌اند‌ به مسوولان مربوطه به صورت مکتوب اعلام کرده‌ام و لازم باشد در آینده نزدیک‌ طی کنفرانس خبری‌ به اطلاع هواداران هم خواهم رساند‌ و الان هم برای رسیدن ماشین‌سازی به جایگاه اصلی خود و موفقیت این باشگاه قدیمی و پرهوادار‌ آماده  همه نوع همکاری با مسوولان هستم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: قربانی یونس قربانی فارس تبریز خبرگزاری فارس خبر ماشین سازی ماشین سازی تبریز صنایع مس تراکتور ماشین تراختور باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: این ۲ طرح شامل احداث فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی و مدرسه شهید حقیقی در محله صالح آباد نجف آباد است. مرتضی فولادی افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به‌صورت سالن‌های چند منظوره و مدرسه نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت شهرداری در بافت فرسوده نجف آباد (محله صالح‌آباد) در حال ساخت است.

وی در ادامه به عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: گذشته ۱۳ هزار مورد واگذاری مسکن به مساحت ۴۷ هزار مترمربع به صورت قطعی و اجاره‌ای داشتیم.

فولادی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی این شهرستان، هزار و ۹۲۲ برگ سند مالکیت تک برگ بنام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده و ۴۹۹ هکتار تحصیل اراضی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان