Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله مهدیخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عملیات جستجوی تیم امداد و نجات هلال احمر برای یافتن اجساد ۲ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون چهار گروه امداد و نجات از قزوین، بویین زهرا و اشتهارد در محل حادثه حضور دارند.

مهدیخانی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی پیش از آغاز کار به منظور جلوگیری از بروز حوادث تلخ و ناخوشایند، گفت: در بازدیدهای کارشناسی از شهرک ها و نواحی صنعتی بر این اصل تاکید کرده و رعایت اصول ایمنی را از کارگران و کارفرمایان واحدها درخواست داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متاسفانه مجتمع صنعتی چرمسازی هنوز زیر نظر شرکت شهرک ها قرار ندارد و همین موضوع رعایت اصول ایمنی و فنی واحدها و الزام به تامین تجهیزات آتشنشانی را در آن به حداقل رسانده است.

مجتمع چرم سازی در شهرستان بویین زهرا محل استقرار چندین واحد تولیدی هیدروکربن و انواع مشتقات نفتی است و حدود هزار نفر در آن اشتغال دارند.

شهرستان بویین زهرا در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی وزارت صنعت معدن و تجارت مدیریت بحران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی وزارت صنعت معدن و تجارت آتش نشانی آتش سوزی وزارت صنعت معدن و تجارت مدیریت بحران استان قزوین بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری