Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:46:49 GMT

استرالیا ویزای جووکویچ را دوباره لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۳۶۵

استرالیا ویزای جووکویچ را دوباره لغو کرد

دولت استرالیا بار دیگر ویزای تنیسور مطرح صربستانی را لغو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوواک جوکوویچ که در بدو ورودش به استرالیا برای شرکت در مسابقات گرنداسلم ملبورن به دنبال نامعتبر بودن ویزایش (به تشخیص مقامات مرزی استرالیا) به مرکز استقرار پناهجویان بازداشتی در ملبورن که هتل پارک نام دارد، انتقال یافت، در ادامه با حکم دادگاه ملبورن مبنی بر درست بودن ویزایش، از هتل پارک آزاد شد و در حالی که تمرینات خود برای شرکت در گرنداسلم ملبورن از سرگرفته بود، حالا خبر می‌رسد که دولت استرالیا برای دومین بار ویزای این تنیسور صربستانی را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم توسط الکس هاوک وزیر مهاجرت استرالیا گرفته شده و این بدین معنی است که جوکوویچ اکنون در آستانه دپپورت شدن از این کشور است. این تنیسور 34 ساله البته هنوز می‌تواند نسبت به این حکم اعتراض کند و فرایند قانونی برای ماندن در استرالیا را پیگیری کند. مسابقات گرنداسلم ملبورن از روز دوشنبه هفته پیش‌رو آغاز می‌شود و مرد شماره یک تنیس دنیا به دنبال حضور در این تورنمنت معتبر است.

این تصمیم (لغو مجدد ویزایش) پس از آن صورت گرفت که جوکوویچ متهم به این شد که در فرم سفر خود به استرالیا اظهارنامه نادرستی داشته است که در آن تأیید کرده بود 14 روز قبل از ورودش به استرالیا سفری نکرده بود، این در حالی بود که در واقع در این بازه زمانی به اسپانیا سفری داشته است.

جوکوویچ اما این را یک خطای انسانی دانست که توسط مدیر برنامه‌هایش انجام شده است و تأکید کرد تعمدی در کار نبوده است. او همچنین اعتراف کرد که پس از مثبت شدن تست کرونایش با یک خبرنگار ملاقات کرده و عکس هم گرفته است.

نخستین بیانیه جوکوویچ پس از پیروزی در دادگاه ملبورن

این تنیسور صربستانی که 20 قهرمانی گرنداسلم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دیده می‌شود، تاکنون 9 بار قهرمان گرنداسلم استرالیا شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار استرالیا تنیس نواک جوکوویچ اخبار استرالیا تنیس نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث‌چاینامورنینگ، تنها چند هفته پس از گفت‌وگوهای رسمی درباره ورود ژاپن به پیمان «آکوس»، «شین وون سیک،» وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول درباره پیوستن به بخشی از این پیمان امنیتی مذاکرات را آغاز کرده است.

پیمان آکوس یک پیمان دفاعی دو مرحله‌ای است که در سال ۲۰۲۱ بین آمریکا، انگلیس و استرالیا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عقب راندن از نفوذ فزاینده چین در منطقه آسیا و اقیانوسیه شکل گرفت.

در حالی که اولین مرحله برای ارائه فناوری زیردریایی هسته‌ای استرالیا به سه هسته اصلی محدود می‌شود، سه کشور عضو احتمال پیوستن سایر کشورها به مرحله دوم یا «ستون ۲» را افزایش داده‌اند که هدف آن اشتراک‌گذاری سایر فناوری‌های نظامی از جمله محاسبات کوانتومی و موشک‌های مافوق صوت است.

وزیر دفاع کره جنوبی در نشست مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه و دفاع استرالیا و کره جنوبی در ملبورن گفت کره جنوبی می‌تواند با قابلیت‌های دفاعی، علمی و فناوری خود به مرحله دوم آکوس کمک کند.

وی دراین‌باره گفت: در جلسه امروز ما همچنین در مورد امکان مشارکت با مرحله آکوس بحث کردیم. ما از فعالیت های مرحله دوم آکوس حمایت می کنیم و از اینکه اعضا کره جنوبی را به عنوان شریک در نظر می گیرند، استقبال می کنیم.

کد خبر 6093972

دیگر خبرها

  • استقبال از تنیسور ملی پوش طلایی در سمنان
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا