Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سایت «یوم السابع» مصر در گزارشی به میزان دستمزد «کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور پرداخت. این سایت مصری نوشت: مجموع دستمزد کی‌روش در تیم ملی ماهیانه ۱۲۷ هزار یورو (حدود چهار میلیارد تومان) با احتساب مالیات است. این دستمزد بدون احتساب دستمزد دستیاران او است.  

پیش از این سایت الیوم‌السابع به هزینه‌های نجومی خدماتی که در کشور مصر به کی‌روش داده می‌شود، پرداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و فعلی تیم مصر در حال حاضر با این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ حضور دارد. او به همراه تیم ملی مصر در اولین دیدار در مرحله گروهی با نتیجه یک بر صفر از نیجریه شکست خورد تا انتقادات مردم این کشور به او بیش از قبل شود.

تیم ملی مصر تحت هدایت این مربی پرتغالی در جام عرب نیز نتوانست عملکر بسیار خوبی داشته باشد. آن‌ها در این جام به رتبه‌ای بهتر از چهارمی دست نیافتند.    

برچسب‌ها جام ملت های آفریقا تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش مصر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام ملت های آفریقا تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش جام ملت های آفریقا تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش مصر تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی