Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در ادامه سفر به استان هرمزگان، از جزیره هرمز بازدید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله ابراهیم رئیسی که روز گذشته در ادامه سفرهای استانی خود وارد بندرعباس مرکز استان هرمزگان شده بود، امروز برای دیدار با مردم ولایی جزیره هرمز وارد این جزیره استراتژیک در کنار تنگه هرمز شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بازدید از جزیره هرمز در گفت وگوی صمیمی با مردم این منطقه در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به استاندار هرمزگان دستور داد هر چه سریع‌تر برای رفع مشکلات مردم این جزیره اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از نمایشگاه صنایع دستی مردم این منطقه بازدید کرد و بر توجه ویژه به صنعت دست مردم جزیره تاکید و از مسئولان مرتبط خواست برای فروش محصولات آنان اقدام کنند.

وی پس از گفت و گوی صمیمی با مردم این جزیره، از مراحل تکمیل رینگ دور جزیره و ظرفیت‌های مهم گردشگری هرمز هم بازدید کرد و دستورات لازم برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری این منطقه مهم را صادر کرد.

دیدار با خانواده شهید عباس زراعت و تاکید بر رسیدگی به خانواده معظم شاهد، بازدید از بافت قدیم جزیره هرمز و بررسی مسائل بهداشت و درمان جزیره هم از دیگر برنامه‌های ابراهیم رییسی در این سفر چند ساعته بود.

رییس جمهور و هیات همراه همچنین از نمایشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند این جزیره دیدن کرد و اهمیت صادرات محصولات صنایع دستی این جزیره با استفاده از بسته‌بندهای شکیل را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور بعد از پایان بازدیدها از جزیره هرمز، با هدف افتتاح نخستین پالایشگاه نفت خام فوق سنگین کشور در قشم وارد بزرگترین جزیره خلیج فارس خواهد شد و نشست با اصحاب رسانه در قشم هم آخرین  برنامه این سفر است.

رئیس جمهور و هیات دولت برای سفری دو روزه صبح دیروز وارد هرمزگان شدند ودر این سفر رئیس جمهور و وزرا از مناطق مختلف استان بازدید و با اقشار مختلف مردم دیدار کردند.

نشست شورای اداری استان نیز با حضور رئیس جمهور و وزرا برگزار شد که مهمترین نیازها و مشکلات استان مطرح و راه کارهای حل مشکلات بررسی شد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور هرمزگان جزیره هرمز رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع