Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار نیست در بازی دوستانه پیش رو تیم های ملی کشتی ایران و آمریکا، دیوید تیلور و حسن یزدانی با یکدیگر بازی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از استار، فدراسیون کشتی آمریکا ترکیب تیم کشتی آزاد خود را برای مبارزه دوستانه با ایران که قرار است در ایالت تگزاس برگزار شود اعلام کرد و بر این اساس دیوید تیلور، قهرمان المپیک ریو در ۸۶ کیلوگرم غایب بزرگ این تیم است تا مصاف او با حسن یزدانی به زمان دیگری موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان این تیم جردن باروز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و قهرمان پنج دوره جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم خواهد بود. باروز بیش‌ترین عناوین جهانی را برای آمریکا در سال‌های اخیر به دست آورده است و مدال‌های طلا را در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ کسب کرده است.  باروز هم‌چنین سه مدال برنز جهانی را در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کسب کرده است. 

همچنین کایل اسنایدر، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و قهرمان دو دوره جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. اسنایدر جوان‌ترین آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۵ یک عنوان جهانی در کشتی کسب کرد، سپس جوان‌ترین آمریکایی شد که عنوان قهرمانی المپیک کشتی را در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو به دست آورد. او دومین مدال المپیک را در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو با مدال نقره به دست آورد جایی که برابر عبدالرشید سعدالله یف در فینال باخت. 

جی دن کاکس دارنده دو طلا و دو برنز جهان و یک برنز المپیک نیز در 92 کیلوگرم به میدان می‌رود. کامران قاسمپور در مسابقات جهانی نروژ موفق شد کاکس را شکست دهد.

ترکیب آمریکا برای مبارزه با ایران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم - توماس گیلمن  
۶۱ کیلوگرم - دیتون فیکس 
۶۵ کیلوگرم - یانی دیاکومیهالیس 
۷۰ کیلوگرم - جیمز گرین 
۷۴ کیلوگرم - جیسون نولف 
۷۹ کیلوگرم - جردن باروز 
۸۶ کیلوگرم - زاهد والنسیا 
۹۲ کیلوگرم - جی‌دن کاکس 
۹۷ کیلوگرم - کایل اسنایدر
۱۲۵ کیلوگرم - بعدا اعلام می‌شود

برای سنگین وزن گفته شده است گیبل استیونسون که به حرفه کشتی کچ روی آورده است قرار است یک مبارزه دیگر داشته باشد ولی به نظر می‌رسد هنوز تصمیم نهایی درباره حضور یا حضور نداشتن این کشتی‌گیر که طلای المپیک توکیو را کسب کرده است گرفته نشده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیوید تیلور کشتی آزاد حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد

به گزارش همشهری آنلاین دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعات یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

کد خبر 846977 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک