Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@09:24:11 GMT

لباس‌ها باید هنگام خطا پاره شوند!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۴۶۲

لباس‌ها باید هنگام خطا پاره شوند!

یک مرد سوئیسی ایده ای جالب و عجیب برای بازی جوانمردانه ارائه داده.

به گزارش برنا؛ سایت فوتی هدلاینز نوشته ادوارد استافر، یک خدمتکار سوئیسی که به شدت به فوتبال جوانمردانه اعتقاد دارد، به فیفا پیشنهاد کرده از این پس لباس‌های بازیکنان از جنسی باشد که هنگام کشیده شدن پاره شود. او برای اجرایی شدن این قضیه هم ایده خود را بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفته: کشیدن پیراهن من را ناراحت می‌کند. با کشیدن پیراهن باعث می‌شوید یک بازیکن شانس گلزنی را از دست بدهد. در فینال یورو ساکا می‌توانست تک به تک شود و گل بزند اما پیراهنش کشیده و از قهرمانی احتمالی انگلیس جلوگیری شد.

استافر ایده‌ را به فیفا ارائه داده اما بوبان، از مسوولین وقت فیفا گفته خطا کردن و حتی بد بازی کردن هم قسمتی از فوتبال است و فیفا به این ایده علاقه‌ای ندارد. میشل پونت، کمک مربی سابق تیم ملی سوئیس از استافر حمایت کرده اما گفته سخت است تا ایده او در تمرینات به کار برده شود.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال فیفا یورو انگلیس بازی تیم ملی فیفا حاشیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟