Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به اذعان کارشناسان مسابقات قهرمانی کشور در سطح بالا و با شور و نشاط خاصی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که از نزدیک شاهد رقابت های قهرمانی کشور در گرگان است، پس از پایان مسابقات پنج وزن نخست در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره این مسابقات گفت: مسابقات ۵ وزن اول قهرمانی کشور برای انتخابی تیم ملی جهت حضور در قهرمانی آسیای مغولستان به پایان رسید و نکته ای که همه کارشناسان به آن اذعان داشتند این بود که در دو دهه اخیر، مسابقات قهرمانی کشوری با چنین سطح و شور و نشاطی برگزار نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به نظرم چرخه ی انتخابی تیم ملی و ساختن یک مسیر برای دست یابی کشتی گیران به دوبنده تیم ملی باعث شده بود که رقابت ها خیلی خوب و نزدیک باشد.

درستکار با اشاره درخشش کشتی گیران جوان، افزود: باید بگویم که روزهای خوبی در انتظار کشتی کشور است چرا که عملکرد  کشتی گیران بسیار جوان در این مسابقات ما را به آینده ی بهتر امیدوار کرد و با برنامه ریزی هایی که قرار است برای اردوها و اعزام به تورنمنت های مختلف صورت گیرد، قطعا کشتی گیران از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی در سطح بالاتری نیز قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی گفت: توجه اینکه چرخه انتخابی کشتی بر مبنای عدالت محوری است، کشتی های خوبی را دیدیم و شرکت کنندگان انگیزه بالایی داشتند. هر چقدر ای حرکت این تداوم داشته باشد، به نفع کشتی ایران است.

درستکار افزود: هیچ کشتی گیری برای رسیدن به تیم ملی نا امید نیست و همین باعث ایجاد انگیزه در آن ها شده است. یک کشتی گیر می آید حتی ده بر صفر هم ببازد اما انگیزه دارد که باز هم فرصت خواهد داشت. به خصوص که در این چرخه هر کشتی گیری فارغ از نامی که دارد، با نمایش قابلیت ها و توانایی هایش می تواند به دوبنده تیم ملی برسد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان درباره تصمیم کادر فنی در مورد وزن ۵۷ کیلوگرم گفت: اطری سر وزن نرسید و طبق مقررات از مسابقات حذف شد. با توجه به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی است، کمیته فنی تصمیم گرفت که نفر دوم از این سمت جدول با آقای مومنی کشتی بگیرد تا نفر برتر به عنوان ملی پوش انتخاب شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی سرمربی تیم ملی قهرمانی کشور کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه شکست مقابل کایل اسنایدر در تورنمنت کرواسی پرونده المپیکی شدن کامران قاسمپور در 97 کیلوگرم را بست، اما اخیرا برخی اخبار و شنیده‌ها حکایت از شانس این کشتی گیر در وزن 86 کیلوگرم برای رسیدن به المپیک دارند.

ادامه دار شدن دوران نقاهت حسن یزدانی بعد از جراحی کتف باعث شده تا برگزاری انتخابی بین حسن و کامران، دو همشهری و رفیق قدیمی بیش از پیش پررنگ شود. 

برخلاف حسن یزدانی که هنوز وارد اردو نشده، کامران قاسمپور به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی زیر نظر محسن کاوه و دیگر مربیان مشغول تمرین است.

اینطور که از تمرینات کامران قاسمپور پیداست، این کشتی گیر جویباری با انگیزه المپیکی شدن تمرین می‌کند. البته که حتی در صورت ناکامی او برای رسیدن به المپیک، این شانس برای کامران در وزن 92 کیلوگرم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد