Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مهدی طائب پنج‌شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) در منطقه پیروزی مشهد افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدر دولت قبل بود و تا وقتی به اقتصاد تزریق شود، همه چیز تعطیل است که باید این اعتیاد را آرام آرام از اقتصاد ایران گرفت.

وی با اشاره به جریان مذاکرات احیای برجام در وین گفت: غرب می‌خواهد بگوید جمهوری اسلامی منطق ندارد و منطق ایران زور و موشک است، در حالی که جمهوری اسلامی ایران، منطقی ترین کشور دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: ما هیچگاه میدان مذاکره با اروپا را ترک نمی کنیم و مذاکرات نیز به نتیجه خواهد رسید.

حجت الاسلام طائب با بیان این‌که در سال آتی وضع اقتصادی بسیار خوب خواهد شد، افزود: چند ماه قبل در ایران روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می‌کردند اما اکنون این تعداد به ۳۰ نفر در روز رسیده است و این جز معجزه توکل بر خدا نیست.

متن کامل اظهارات طائب را از اینجا بخوانید.

کد خبر 649948 برچسب‌ها خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است | صنعت هسته‌ای؛ آبروی ایران
  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است
  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است/ صنعت هسته‌ای؛ آبرو
  • جمهوری آذربایجان و ارمنستان در یک قدمی امضای معاهده صلح
  • ادامه مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره در میان خوش‌بینی آمریکا
  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خوشبینی به مذاکرات هسته‌ای بازار طلا را کاهشی کرد؟
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد