Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - روشان گفت: هشتمین یادواره سردار دل‌ها به همت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی در روز شنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در محل حسینیه جماران برگزار می‌شود.

او گفت: این یادواره با محوریت عموم مردم برگزار می‌شود و همچنین از تمامی مقامات و مدیران استانی از جمله آیت الله عبادی نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند و استاندار نیز دعوت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشان گفت: این مراسم با سخنرانی یاسر سلیمانی برادرزاده حاج قاسم، با روایت گری سردار حسین کاجی از همرزمان و دوستان سردار سلیمانی و با مداحی حجت الاسلام والمسلمین شجاع الدینی مداح سنتی بیت الزهراء حاج قاسم برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: همچنین در این مراسم از خانواده ۲۶ شهید وابسته به کارکنان اداره کل زندان‌های استان هم تجلیل خواهد شد.

او گفت: پخش زنده این مراسم هم از طریق آدرس آینترنتی https://tekye.net/live/۸۲۱ و با ترافیک رایگان در دسترس است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی برگزاری یادواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد