Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها ــ در جریان چهاردهمین سفر استانی دولت سیزدهم، ۳۱ میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام الاختیار وزرا در دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، یک روز پیش از سفر آیت‌الله رئیسی به استان هرمزگان در جریان سیزدهمین سفر استانی؛ نمایندگان تام‌الاختیار وزرا در استان حضور پیدا کرده و در 31 میز ارتباطات مردمی طی دو روز کاری و شیفت‌های فشرده به مطالبات، درخواست‌ها و شکایات مردم رسیدگی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از این میزهای ارتباطات مردمی میز مربوط به وزارت کشور بود که یه ریاست علی طالبی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی عملکرد وزارت کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد که در این میز ارتباطات مردمی مدیران زیر مجموعه وزارت کشور، مدیران ستادی استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس حضور داشتند. 

مدیرکل ثبت احوال استان، مدیرکل امور روستایی، مدیرکل امور اجتماعی، مدیرکل سیاسی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران و ... در این میز ارتباطات مردمی حضور داشته و به صورت مستقیم به مردم خدمات ارائه دادند.

علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهارداشت: در مدت دو روزی که در خدمت مردم شریف هرمزگان هستیم رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه‌ها و درخواست‌های مردمی را در حوزه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

وی افزود: این میز ارتباطات در قالب میز ارتباطاتی است‌که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طراحی کرده‌است و همه‌ی دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها یک میزی را در استان به مقتضای وظایفی که دارند دایر می‌کنند.

وزیر اقتصاد: بانک‌هایی در ‌هرمزگان ‌سپرده‌های مردم ‌را در خارج استان ‌سرمایه‌گذاری می‌کنند ‌شورای اداری هرمزگان| رئیسی: وضع فعلی برای هیچ‌کس قانع کننده نیست/ در گذشته قصورهایی شد/ چرا هرمزگان این همه مشکل دارد؟وزیر جهاد کشاورزی: صید در آب‌های دور اجرایی می‌شود‌ /خرید تضمینی گوجه از کشاورزان هرمزگانی

طالبی تاکید‌کرد: وزارت‌کشور هم با توجه به وظیفه ذاتی‌اش که باید حوزه‌های مختلف را نظارت کند، مخصوصا در حوزه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ثبت‌احوال، حوزه امنیت، تشکل‌های مردم‌نهاد، احزاب و گروه‌ها و اصناف پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد و درخواست‌ها بررسی می‌شود و مسیر ارجاع هم مشخص است.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور عنوان‌کرد: کسانی که به میز ارتباطات مردمی مراجعه می‌کنند در ورودی پذیرش شده و کد رهگیری می‌گیرند و بعد از رسیدگی دستور نهایی صادر می‌شود.

وی اضافه‌کرد: وزارت کشور سالیانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به خصوص استانداری‌ها و دهیاری‌ها را ارزیابی می‌کند و هرمزگان در سال‌های گذشته جزو استان‌های خوب وزارت کشور بوده و با اقداماتی که الان مشاهده می‌کنیم رتبه‌اش بهتر از سال گذشته هم خواهد شد.

نماینده تام الاختیار وزیر کشور تاکید کرد: در وزارت کشور 3 حوزه داریم یکی پرتال وزارت کشور، مسیر سامد و شماره 111 سامد و جدیدا سامانه پیامکی هم فعال کردیم که هموطنان می‌توانند ارتباط بگیرند و روزانه پاسخگوشان هستیم.

انتهای پیام/864/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده تام الاختیار میز ارتباطات مردمی وزارت کشور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد