Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:39:56 GMT

سطح جاده های زنجان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۷۱۸

سطح جاده های زنجان لغزنده است

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - یوسفی معاون راهداری استان زنجان به وضعیت جاده‌های استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به بارش باران سطح جاده‌ها خیس و لغزنده است و در این میان رانندگان باید  با دقت و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

او می گوید: با توجه به بارش باران مه موضعی هم در گردنه‌های کوهستانی استان حاکم است که رانندگان  بااستفاده از چراغ مه شکن اقدام به تردد در این مسیرها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون راهداری استان زنجان گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و گرمایشی از جمله زنجیر چرخ، پتو و لباس گرم مجهز کنند.

یوسفی می گوید:۳۲ اکیپ راهداری در گردنه های کوهستانی استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی زنجان خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته معاون راهداری استان زنجان رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است