Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:02:04 GMT

دستگیری اشرار قمه کش در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۵۷۷۵

دستگیری اشرار قمه کش در کرمانشاه

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع گسترده و درگیری توسط عده‌ای اراذل و اوباش در چهار راه مطهری کرمانشاه تیم‌هایی از مأموران به سرعت راهی محل شدند.

پس از حضور مأموران در محل درگیری سه نفر از اراذل و اوباش با شمشیر و گرز به سمت آن‌ها حمله ور شده که آن‌ها با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و مقتدرانه افراد مهاجم که مسلح به سلاح سرد بودند را خلع سلاح و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ۶ عامل این نزاع گسترده دستگیر شدند افراد دستگیر شده از اشرار و اراذل سابقه دار شهر هستند که با اقتدار پلیس و رشادت مأموران جان برکف زمین‌گیر شدند.

چند تیغه سلاح سرد و تعدادی گرز از اراذل و اوباش کشف شد حضور به موقع پلیس در صحنه و دستگیری قاطعانه اراذل و اوباش باعث رضایتمندی عموم شهروندان و قدردانی آن‌ها از اقتدار مأموران در مواجه با اشرار شد.

امنیت شهر و مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا هرکسی بخواهد از آن تجاوز کند با واکنش قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آنها گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093545

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان