Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنف جایگاهداران گفت: کشور ما در رتبه های بالای توزیع سوخت در جهان است و باید مسئولین تصمیم جدی در خصوص نوسازی و بازسازی جایگاه های سوخت بگیرند تا شاهد رشد روزافزون ارتقای کیفیت خدمات در جایگاهها برای مردم باشیم اما اکنون سیستمها و تجهیزات مرتبط هر چند سال یک بار به روز رسانی و نوسازی می‌شود.

اسدالله قلی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه  زیان انباشته و کاهش توان مالی جایگاهداران مانع از ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت می‌شود، اظهار کرد: همه ساله سوالات زیادی در مورد کیفیت خدمات جایگاهها مطرح می‌شود؛ درحالیکه پاسخ این سوالها بارها داده شده است و جایگاه سوخت مانند هر بنگاه اقتصادی اگر با کاهش درآمد روبه‌رو شود، نمی‌تواند کیفیت را بهبود بخشد یا حتی آن را حفظ  کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مشخص است که جایگاهها به دلیل فعالیت شبانه روزی هزینه های بسیاری متحمل می‌شوند و استهلاک تجهیزات این اماکن بالا می‌رود؛ پس می‌طلبد در جهت نوسازی اقدام شود ولی اکنون دغدغه جایگاه‌داران پوشش هزینه های جاریست و فشارهای مالی اجازه کار دیگری را به آنها نمی‌دهد.

به گفته رئیس صنف جایگاهداران، تمامی جایگاههای سوخت در طی این سالها علی رغم فشارهای مختلف اقتصادی در جهت ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت کوشیده اند ولی متاسفانه سیاستگذاریها به‌ویژه در سالهای اخیر درجهت حمایت از جایگاههای سوخت نبوده و محدودیتهای مختلف برای این صنف توان مالی را از آن ها سلب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پمپ بنزین سوخت جایگاه سوخت کیفیت خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود