Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رحیم فلاح زاده گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان دیتای ثابت اینترنت خانگی عملیات توسعه شبکه دیتای اینترنت Adsl خانگی با افزایش پهنای باند در مرکز تلفن ثابت ترکالکی گتوند در دستور کارمخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

او گفت: عملیات توسعه و ارتقای پهنای باند در مرکز تلفن ثابت ترکالکی با اجرای رابط در مراکز تلفن ترکالکی و گتوند، تعویض و ارتقای کارت کنترلی تجهیزات کافوی نوری مرکز تلفن ترکالکی، برقراری یک لینک GE بین مراکز تلفن ترکالکی و گتوند و همچنین برگردان ترافیک مرکز تلفن ترکالکی از شهرستان شوشتر به گتوند از ۲ لینک ۱۰۰ مگابایتی به GE ارتقا پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان با افزایش ۵ برابری پهنای باند در مرکز تلفن ترکالکی گتوند، مشترکان اینترنت ثابت دیتای Adsl خانگی از سرعت و کیفیت بهتر بهره‌مند شدند.

فلاح زاده گفت: عملیات توسعه‌ای شبکه‌های تلفن ثابت بر حسب نیاز و به منظور ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان از سوی مخابرات منطقه خوزستان در حال انجام است.

این مقام مسئول می گوید: ارائه خدمات، همکاری شهروندان و ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط برای امنیت منصوبات و تجهیزات مخابراتی را می‌طلبد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات تلفن همراه پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی

ایتنا - بالغ بر ۲۷ میلیون مکالمه در پاییز ۱۴۰۲، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.
رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین سه اپراتور اول، دوم و سوم تلفن همراه برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۷ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۳۲  مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که در مقایسه با آمار ۲۴ میلیونی سه ماه اول سال ۱۴۰۱، افزایش یافته است.


تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.
 

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟