Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر کاظمی اظهار داشت: راه ۲۶ روستا در بخش صفائیه و منطقه آلند، ۱۳ روستا در بخش قطور و ۱۳ روستا در بخش مرکزی خوی مسدود شده است.

وی افزود: همچنین به دنبال بارش سنگین برف و کولاک محور خوی به چالدران تا اطلاع ثانوی بسته است و تردد در سایر محورهای اصلی خوی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیر راهداری وحمل و نقل جاده ای خوی گفت: راهداران در حال بازگشایی ونمک پاشی محورهای مواصلاتی این شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسافران در صورت ضرورت به سفر تمام موارد ایمنی را رعایت کنند و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

بارش برف از ساعات ابتدایی امروز جمعه آغاز شده و تا آخر وقت امروز در سطح آذربایجان غربی فعال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برف و باران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: این سامانه بارشی که از ۲ روز قبل وارد منطقه شده بود، تقویت شده و با خود افزایش ابر، رگبار باران بهار و رعد و برق را به همراه دارد و فعالیت آن تا روز شنبه هفته آینده تداوم دارد.

محمدپور گفت: با توجه رگباری بودن بارش‌ها در برخی مناطق احتمال سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد با فعالیت این سامانه بارشی در منطقه دمای هوای چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرده و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

وی با اشاره بارش باران در برخی مناطق استان در شبانه روز گذشته نیز گفت: طی این مدت بیشترین بارش استان در خوی ۱۶.۶ میلی‌متر، چایپاره ۸.۳ میلی‌متر، تکاب پنج میلی‌متر، اشنویه ۴.۳ میلی‌متر، پیرانشهر ۳.۴ میلی‌متر، چالدران سه میلی‌متر، مهاباد ۱.۳ میلی‌متر، نقده، تکاب و سردشت نیز کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران با حداقل دمای هشت درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۱۳ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر