Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک گفت: ما برای احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ در شهرک‌های صنعتی اندیمشک، زمین را تحویل گرفتیم که این زمین گود بود و ما آن را تسطیح کردیم و بالا آوردیم تا به سطح خیابان برسد و بتوانیم عملیات ساختمانی را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فتحی می گوید: با توجه به بحث گرانی‌ها و تورم، سرمایه ما نسبت به مخارج کنونی به هیچ تبدیل شده و کفاف نمی‌دهد و اندیمشک واحد تولیدی تخم مرغ ندارد و ما قصد داریم یک واحد ۴۰ هزاری احداث کنیم.

به گفته او ما می‌خواهیم این وضعیت اسفناک بحث مرغ زنده که به صورت غیربهداشتی در شهرستان اندیمشک کشتار می‌شود و به دست مصرف‌کننده می‌رسد را قطع کنیم چرا که این یک معضل است.

فتحی گفت: در اندیمشک ۳۰ واحد مرغداری گوشتی وجود دارد، اما متاسفانه یک واحد کشتارگاهی در این شهر نیست و با احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ، سبد محصولات پروتئینی شهروندان تکمیل خواهد شد.

این سرمایه‌گذار گفت: انتظار داریم فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین ادارات مربوطه به شکل جدی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران ورود کنند تا شاهد احداث واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال باشیم.

سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با مشکلاتی مواجه شده‌اند و تکمیل آسفالت و ایجاد روشنایی در خیابان‌های فرعی، ساخت دیوار و استقرار گیت نگهبانی از جمله نیاز‌های شهرک صنعتی شهید غفوریان اندیمشک هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم