Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@09:36:33 GMT

این استقلال را هواداران دوست دارند!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۶۱۱۳

این استقلال را هواداران دوست دارند!

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنج شنبه به پایان رسید و استقلال با ۳۵ امتیاز عنوان نخست را به دست آورد.

به گزارش طرفداری، شاگردان فرهاد مجیدی که در مسجد سلیمان به دنبال تثبیت صدرنشینی شان بودند حریف بحران زده خود را با سه گل شکست داده تا بعد از ده سال به جایگاه تشریفاتی قهرمان نیم فصل برسند. بعد از آبی ها، پرسپولیس با  شکست فجر سپاسی در تهران ۳۲ امتیازی شد و همچنان نزدیک ترین رقیب صدرنشین باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نمایش استقلال در زمین نه چندان با کیفیت مسجد سلیمان اگرچه کماکان با آن  ایده آل  لازم برای رسیدن به قهرمانی فاصله داشته و هنوز خالی از اشکال نیست اما هماهنگی بیشتری را نسبت به باری های قبل از این تیم شاهد بودیم.

درخشش نفراتی همچون حسین زاده، یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سیاوش یزدانی و… بر امیدواری ها افزود. کنار این ها ابوالفضل جلالی جوان و وریا غفوری تازه از بند مصدومیت رها شده هم کیفیت مطلوبی را ارائه داده و خیال هواداران را تا حدودی راحت کردند.

این درست که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند اما آمار به جا مانده از نیم فصل اول می تواند برتری روحی روانی‌ را تا پایان فصل برای پسران آبی به همراه داشته و آنها را در پایان دادن به طلسم ده ساله ناکامی در قهرمانی لیگ برتر کمک کند.

تنها تیم بدون باخت، بیشترین گل زده، کمترین گل خورده، بهترین تفاضل و بیشترین برد و امتیاز، آبی پوشان تهرانی را دوباره تبدیل به همان تیم دوست داشتنی همیشگی نزد هواداران پر شمارشان کرده است. این برتری بی چون و چرا، عیار استقلال در نیم فصل دوم را بالاتر خواهد برد. نیم فصلی که اگر کادر فنی تیم اختلاف و حاشیه را دور نگهداشته و  به درستی از همه نفرات و بضاعت تیم بهره ببرد، کسب قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود. در این مسیر البته پرسپولیس و سپاهان تهدیدی جدی محسوب می شوند.

در تیم مجیدی بازیکنی به نام ژستد هنوز موفق به ارائه بهترین نمایش خود‌ نشده و به رغم حضور ثابت در بازیها در گل سازی  و گلزنی عملکرد نا امید کننده ای داشته است. او یکی از دلایل مهم انتقادات به مجیدی بوده و چنانچه سرمربی استقلال همچنان بر استفاده کامل از او اصرار داشته باشد، این انتقادات بیشتر هم خواهد شد. اصولا  فلسفه جذب باریکن خارجی، بهتر بودن او از نفرات داخلی است اما ژستد فاقد این ویژگی مهم بوده و با آن‌ چهارده میلیارد تومان هزینه ای که گفته می شود روی دست استقلال گذاشته، می شد مهاجمین بهتر و سرحال تری استخدام کرد.

با همه این تفاصیل، آبی ها را باید بخت نخست قهرمانی در پایان فصل دانسته و چنانچه دچار غرور و‌ حاشیه  نشوند، انتظار ده ساله طرفداران خود را به پایان خواهند رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند