Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه حدود یک ماه قبل از حادثه سنگ‌پرانی در بزرگراه نواب حادثه ای مشابه در دوازدهم آذر ماه در بزرگراه یادگار امام انجام و چند خودرو تخریب شده و در اثر این اتفاق راننده یکی از خودروها که مردی حدودا 33 ساله بود جان باخته بود، اظهار داشت: از همان لحظه با توجه به اینکه این موضوع نگرانی برای مردم ایجاد کرده بود دستگیری عامل یا عاملان این حادثه در دستور کار پلیس های پیشگیری و آگاهی قرار گرفت و بیش از 50 تیم از آن روز مسوول پیگیری این موضوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این خصوص حدود 10 نفر متهم دستگیر شدند ، عنوان داشت: با اقدامات فنی و استفاده از دوربین های مداربسته، در حالیکه متهم قصد رقم زدن جنایت و حادثه ای دیگر را داشت توسط پلیس پیشگیری دستگیر و با توجه به مدارک و مستندات مشخص بود که این فرد در حقیقت همان عامل حادثه بزرگراه یادگار امام و بزرگراه نواب است.

وی با اشاره به اینکه متهم در همان لحظات اولیه دستگیری اعتراف کرد گفت: در حوادثی که این فرد رقم زد دو نفر کشته و حدود 6 نفر مجروح و حدود 8 خودرو صدمه دیدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد:این فرد همدستی نداشته است و در همان لحظات اولیه تحقیقات به انجام اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت دستگیری عامل سنگ پرانی بزرگراه یادگار امام بزرگراه نواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد