Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار خبر کشف ماینر از نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور مسئولین نیشابور سکوت را به عنوان سیاست رسانه ای انتخاب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در پی انتشار خبر کشف ماینر از نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور مسئولین نیشابور سکوت را به عنوان سیاست رسانه ای انتخاب کردند.​​​​​​​

در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از کشف این دستگاه ها که توسط یک دستگاه اطلاعاتی امنیتی شناسایی و کشف شده است، دادستان نیشابور ضمن تایید ضمنی خبر در پاسخ به پیامک خبرنگار صبح توس گفت: لطفا با اداره کاشف ( شرکت برق) تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدیر امور برق شهرستان نیشابور که در صورت کشف ماینر، کشفیات به آن ارسال می‌شود، در پاسخ به درخواست پیامکی برای مصاحبه نوشت: مواردی که اعلام می‌فرمایید مرتبط با شبکه‌های توزیع برق که درحوزه کاری مدیریت برق شهرستان هست نمی‌باشد.

جلال بهشتیان افزود: درخصوص حوزه نیروگاهی می‌بایست با مدیریت و یا روابط عمومی نیروگاه مذاکره فرمایید.

اما علیرضا قامتی طویل در اظهارات عجیب و محافظه کارانه که حتی حاضر به جوابگویی تلفنی در رابطه با این موضوع مهم نشد و فقط با ارسال پیامکی گفت: این موضوع در دست بررسی است.

این اظهارات فرماندار اصلاح طلب دولت به مانند واکنش در رابطه با کشف قرص درون کیک در مدرسه ای در باغشن گچ بود که آن را در دست بررسی خواند.

حال باید دید این عدم اطلاع رسانی در رابطه با این موضوع چه دلیلی دارد.

بر اساس اطلاعات از منابع مختلف که صبح توس امکان تایید یا تکذیب آن را مستقلا ندارد ۱۲ تا ۱۶ ماینر از این نیروگاه کشف شده است.

نیشابور یکی از شهرهایی بود که طی تابستان با مشکلات شدید برق روبرو بود و حتی در مقطعی با وقوع انفجاری در نیروگاه مشکلات کمبود برق بسیار پیچیده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور مبنی بر تسریع در فرایند تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق، این اقدام در ۲ سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به حجمی که این کالاها از انبارهای بنادر، گمرکات و اداره اموال تملیکی اشغال می‌کنند و هزینه بالای نگهداری از آنها که موجب ضرر به بیت‌المال می‌شود، دستور داده شد تا نسبت به تعیین تکلیف آنها از مراجع قانونی اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌ها به صورت ویژه رسیدگی و مورد پیگیری قرار گیرد.

دهقانی گفت: این پرونده‌ها از طریق فروش و بازگشت به مالک، تعیین تکلیف شده و از مجموع آن، حدود چهار هزار میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشته است.

وی افزود: در این مدت همچنین ۲۹۹ فقره پرونده از طریق برائت و ۱۹۲ فقره نیز به لحاظ غیرقابل مصرف بودن از طریق معدوم‌سازی تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با قدردانی از پیگیری‌های دادستان مرکز استان و دادستان‌های آبادان، خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) و تلاش‌های مدیران اداره اموال تملیکی استان، گفت: از آذرماه سال گذشته با تعیین نماینده‌ای از اداره کل اموال تملیکی استان برای مراجعه به شعب تعزیرات و پیگیری پرونده‌های فاقد رأی، ۹۱۰ رأی قطعی از سوی این شعب صادر شد که روند تعیین تکلیف کالا در انبارهای استان را صعودی کرده است.

دهقانی گفت: فروش ۵۶ دستگاه خودرو به ارزش حدود هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال، ۳۴۸ شاخه لوله آهنی به ارزش ۳۴۵ میلیارد ریال، یک کانتینر لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۳۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال و پارچه‌های قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال، یک فقره انهدام تخصصی دارو از پرونده‌های مهم تعیین تکلیف شده استان در سال گذشته است.

وی افزود: همچنین ۹۶۰ تن برنج به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال و ۶۹۸ تن ذرت به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به عنوان مصرف ثانویه تعیین تکلیف و به فروش رسید.

کد خبر 6091998

دیگر خبرها

  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲