Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه دشمن در یک جنگ ترکیبی پیچیده غیرت دینی مردم را هدف گرفته است، گفت: ارزش‌‎های خانوادگی، دینی و ناموسی ما را هدف گرفتند، حیای بانوان و مردان را هدف قرار داده‌اند؛ ترویج بی بند و باری برای هدف قرار دادن غیرت دینی است.

خبرگزاری میزان-  حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در نماز جمعه امروز تهران بیان کرد: با خواهران و برادران در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس ابراز همدردی می‌کنیم و برای حل مشکلات آنان از خداوند صبر تمنا داریم و امیدواریم  با تلاش مسئولان مشکلات این عزیزان هرچه سریعتر رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دیماه در تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخ عجیبی است، افزود: دیماه تجلی گاه غیرت دینی مردم سرزمین ماست. شهادت غیورمردان فداییان اسلام که در سنه ۳۴ که آذرخش غیرت دینی بود، در چنین ماهی رخ داد؛ در آن دوره استبداد و استعمار، شهدای فدائیان اسلام معبر ایران را به روز استقلال و آزادی باز کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: خروش غیرت مردان قم که سلسله جنبان خروش مردم در کشور بود نیز در این ماه رخ داد؛ اعتراضات بخاطر اهانتی که به مردم شده بود از سال ۵۶ تا ۵۷ آغاز شد و تا فرار جرثومه فساد طول کشید.   حاج علی اکبری با بیان اینکه دشمن در یک جنگ ترکیبی پیچیده غیرت دینی مردم را هدف گرفته است، گفت: ارزش‌‎های خانوادگی، دینی و ناموسی ما را هدف گرفتند، حیای بانوان و مردان را هدف قرار داده‌اند؛ ترویج بی بند و باری برای هدف قرار دادن غیرت دینی است.      بیشتر بخوانید:  حاج علی اکبری: تهدیدات غربی‌ها در جریان مذاکرات گاها به طنز شبیه است

 

تکمیل می شود/ 

برچسب ها: خطیب موقت نمازجمعه حاج علی اکبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خطیب موقت نمازجمعه حاج علی اکبری غیرت دینی مردم حاج علی اکبری هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است